Ik wil graag een Longines Spirit Zulu time 42mm black dial kopen.
Weet iemand hier toevallig een betrouwbare webshop binnen de EU (ivm import)?
In Nederland kost hij 3500e, ik kom Duitse webshops tegen waar hij 2700e kost.
Thanks!!
Ik wil graag een Longines Spirit Zulu time 42mm black dial kopen.
Weet iemand hier toevallig een betrouwbare webshop binnen de EU (ivm import)?
In Nederland kost hij 3500e, ik kom Duitse webshops tegen waar hij 2700e kost.
Thanks!!
Er staat 1 in het blauwe gedeelte, hier op het forum te koop.
Ik heb verder geen banden met de advertentie of de verkoper!
Duitse webshop pakken dan.
Binnen de EU en ik heb erg goede ervaringen met Duitse webshops. Even checken of dat ook het geval is met de website waar hij op staat en ik voorzie geen problemen.
Chrono24 zoeken binnen de EU vanaf €2650
Heb je al eens op Wrisler gekeken?
Ik heb goede ervaringen met Uhrinstinkt
Met welke webshops heb je ervaring?
Is het handig alleen webshops te kiezen die ook verbonden zijn aan de longines website als verkooppunt?
Ik bedoel over het algemeen.
Ze doen niet moeilijk als er wat mis is.
Ik had een Hamilton fieldwatch met flinke condens onder het glas. Heeft nooit water gezien in mijn bezit. Maar ik had hem gewoon in de badkamer afgedaan.
Ik dacht o.k. nou krijg ik allemaal vragen. Was de kroon wel dicht enz. Had een hele rits foto’s gemaakt. Kreeg ik gewoon een mailtje. Stuur maar terug. Na ontvangst binnen 4 dagen m’n geld terug.
Zo gaat het bij de meeste webshops daar. Service aftersales en garantie staan nog hoog in het vaandel.
Waar was dit?
Ik heb ervaring met Timeolution dat is echt een top handelaar. Zijn prijzen zijn ook altijd super, en je krijgt een gloednieuwe voor dat geld, in de stickers met kaart afgestempeld op de dag van verzending.
@Nomad
Met welke heb je zelf ervaring?
Is het slim om te kijken wie een officieel verkooppunt is of maakt dat niet uit?
Wat je ook wel eens leest is dat Duitse webshops het in Litouwen opkopen. Of maakt dat ook niets uit
Ik dacht Uhrenversand of Uhrenverkauf of iets van die strekking.
Het is vaak verstandig om bij Longines-dealers te kopen vanwege de 5 jaar garantie.
Sommige grijze dealers bieden ook horloges aan met een 5 jaar garantie, gestempeld en al door een officiële AD.
Het is handig om dit te controleren/na te vragen voor aankoop.
Btw als je bij Timeolution bestelt, word die verzonden van een juwelier vanuit riga, die is officieel longines dealer.
Vaak zijn die Duitse dealers een onderdeel van de AD in Litouwen. Ook De websites komen vaak overeen.
Boumanonline. Nederlands, en je kunt zeker praten over korting
Sinds de 39mm er is is de 42mm bij elke ad wel met goede korting te krijgen. Wil je het onderste uit de kan dan ben je wss bij Altherr, Uhrinstinct etc het beste af. waar overig helemaal niks mee is.
Weet je toevallig ook welke dealer in riga?
Dimax
Bij Altherr kun je zeker wat korting bedingen.
En alles wordt perfect geregeld met verzekerde verzending.