Winkel gezocht die Tauchmeister verkoopt

Ik heb mijn oog laten vallen op een tauchmeister horloge, maar voordat ik hem zomaar koop wil ik hem toch even vastgehouden hebben en ‘in real life’ willen bekijken… Maar nu kan ik nergens een juwelier vinden die die dingen verkoopt… Weet iemand toevallig een juwelier die ze heeft, het liefst in Groningen of Arnhem.
Alvast heel erg bedankt…
Owja, voordat de discussie losbarst, ik vind het gewoon een mooi horloge en heb geen duizenden euro’s over voor een horloge. En van iemand met iets meer kennis van horloges hoorde ik dat het voor deze prijsklasse een heel degelijk uurwerk is… Het gaat om de Tauchmeister T0179 (21 jewels, Miyota 8215 wat dat ook mag betekenen).

Hmm, ik weet niet of er wel juweliers zijn die hem verkopen. Maar volgens mij kun je hem ook best op internet kopen hoor want voor die prijs vind ik dat je niet echt telleurgesteld word. Zelf heb ik een Tauchmeister T0064, niks mis mee leuk horloge.

Zoals je op de laatste foto kunt zien ziten er al wel een paar krasjes op het glas. Dit is wel een minpuntje aan de Tauchmeister omdat het glas zo bol staat beschadigt het vrij snel. Ook vind ik persoonlijk de meegeleverde lederen band niet echt top, hij is vooral erg dik en groot maar dat is mischien iets persoonlijks.

Groeten en succes met je keuze,

Stefan

Bijna alle juweliers zijn inmiddels gestopt met het verkopen van Tauchmeister omdat de prijzen op internet zo laag zijn. Ze verdienen er niks meer op. Daarnaast de juweliers die er wat mee doen die hebben 8 modellen liggen en zijn 2 x zo duur als op internet.

Er zijn zat internet shops zoals onze website signswatches of van kish waar je op afspraak langs kan komen.
Dan zie je ook meteen 60 modellen en heb je teminste geruime keus.
Of watchxl ook bezoek mogelijkheden heeft weet ik niet.