Winkel met voor circa 25-50 miljoen aan voorraad

In vrachtwagens hangen posters van schaars geklede dames. Nu heb ik zin in Carmen Electra. Je wordt bedankt.

5 likes

Carmen Electra hing vroeger aan de muur in m’n slaapkamer.
Nu verlang ik terug naar vroeger. Je wordt bedankt.

4 likes

Hoezo ga je een Dre-tje doen Candide ?

1 like

Als candide een Dré-tje doet, moet hij naar het verzorgingshuis om er 1 te zoeken.

2 likes

Super tof, ik zou in zo’n zaak mijn ogen uitkijken. Ik denk dat ze heel wat onbetaalbare horloges zullen hebben.:slight_smile:

Een watte?

Geknipt uit de FAQ:

“Does the watch come complete with box and papers?
Almost 100% of the time the unworn watches we sell come with box and papers.”

1 like

Toch vreemd want dit staat op hun home page.
Motion in Time sells only 100% Authentic watches, but is not and does not claim to be an Authorized Dealer of any brand advertised on our website. Because we are not an Authorized Dealer, we cannot advertise the watches we sell as “brand new”.

For all intents and purposes, the watches we sell are used, but are in immaculate – perfect – never sold or worn condition. We specialize in discounting only the highest-grade 100% timepieces.

We trust these timepieces to be of such high caliber that we warranty all “unworn condition” watches for a period of 2 years. You will receive a warranty from us, not the manufacturer on any watch we advertise, as we are the sole warrantor of ALL Brands sold on our website.

Ik zie het niet staan, maar wellicht komt dat door mijn gebrekkige Engels.

@RLC Kun je de tekst hierboven eens doorlezen mbt de originele papieren?

1 like

You will receive a warranty from us, not the manufacturer

klinkt inderdaad een beetje dubieus

Wat er staat is dat zij 2 jaar garantie garanderen en je niet naar de fabrikant doorverwijzen. Er staat niet dat er geen papieren zijn.

4 likes

Jurk to the Riskjew! :+1:
Dank

1 like

Dress-queue

1 like

OMG, die PP met bijpassende sleutelhanger
ff nieuwe luier pakken.
Vreselijke wansmaak.

Daar draait het in de horlogewereld en vooral de Rolexwereld wel zowat helemaal om
helaas.

Ik uitte gewoon mijn verbazing over het feit dat in een op het eerste gezicht niet heel erg beveiligd winkeltje, zoveel kapitaal en met name ook zoveel horloges onder de toonbank en in de etalage ligt. Echt bizar. Nog nooit zoveel exclusief en high-end spul bij elkaar gezien.

Dit soort bedrijven worden door de lokale instanties heel scherp in de gaten gehouden ivm fraude/diefstal of heling.

Het is nu gewoon eenmaal zo dat er in die stadsdelen zoveel geld zit,dat een winkeltje met een flinke collectie eerder regel dan uitzondering is.
Meneer Blakey zal zich echt niet met louche mensen en of deals bezighouden,

1 like

Geld en goede smaak gaan niet altijd samen.

Exact dit dus, ze claimen geen dealer voor de merken te zijn en leveren in geval van problemen hun eigen service


1 like