Winkel met voor circa 25-50 miljoen aan voorraad

Hallo allemaal,

In de nieuwe video van producer Michael gaat hij naar een horloge winkel en wat daar toch allemaal onder de toonbank ligt. Niet normaal. Mijn inschatting is dat het zeker voor 25-50 miljoen euro aan horloges zijn. Complicated Pateks, Rolexen met fully factory set diamonds, meer AP’s dan je kunt tellen. En allemaal onder de toonbank of in de vitrine. Bizar. Ik denk voor ongeveer 25-50 miljoen aan voorraad. Wat denken jullie?

MvG Ralph

2 likes

Nu nog effe smaak krijgen, dan komt het helemaal goed. :see_no_evil:

4 likes

Heeft vast te maken met ‘wit’ en ‘wassen’…

4 likes

Ik denk er het mijne van

8 likes

Dank voor de constructieve bijdrage. :+1:

1 like

Jij ook👌

7 likes

Met een keppeltje is het waarschijnlijk gewoon een goede handelsgeest & oud geld wat hier achter zit.

3 likes

Ik denk vooral toch niet weer een topic over waarde en geld pfff

3 likes

Mwaah, dit is dan wel weer uniek om te zien toch? Had dit filmpje niet willen missen.

1 like

moet het filmpje straks nog bekijken en geloof graag dat het de moeite is, vrees alleen dat het weer snel zal ontsporen zoals alle topics tegenwoordig die iets over waarde, geld, Rolex en @RLC (niet persoonlijk hé Ralph) bevatten :slight_smile:

Dit gaat dan weer niet over Rolex, is te prutserig voor dit fimpje. :wink:

1 like

Ik kan niet naar die vent kijken

1 like

:joy::joy::joy:
ben benieuwd, straks maar even kijken

En niet een van al deze horloges komt met origineel papieren of garantie bewijs schrijven ze op hun eigen website, dit geeft mij toch te denken :thinking:

1 like

Dat ligt vlak bij Steenderen. En daar zit Aviko. Nu heb ik zin in friet. Je wordt bedankt.

5 likes

Geen dank schat. Ga dan nu maar weer bier halen.

2 likes

Prachtig filmpje. Onwerkelijk dat wel.

Zelfde. Hij heeft volgens mij dezelfde kapper als die andere Amerikaanse malloot. Wortel-kleurspoeling…

1 like

Vlak buiten mijn woonplaats ligt ook een frietfabriek. Farm Frites wel te verstaan. Daar rijden de hele dag vrachtwagens af en aan.
Nu heb ik zin om in een vrachtwagen te rijden. Je wordt bedankt.

7 likes

Twee leden posten onzinnige dingen over friet en vrachtwagens.
Nu heb ik zin om ook off-topic te posten.

Jullie worden bedankt! :thinking:

8 likes