Winkel van Ko?

Als nieuw lid heb ik al heel veel gelezen en kan ik er maar niet achterkomen waar je een zgn “Ko” bandje kan kopen. Heeft hij ergens een winkel oid?
Ze zijn erg mooi!
372

Ko heeft bij mijn weten geen (Ebay, MP of web)shop. Het beste kun je hem een PB sturen via dit forum denk ik.

Welkom hier trouwens :smile:

Groet Tecco

Hij heeft geen winkel. Je kunt via pb aangeven wat je precies zoekt. In het verleden postte hij wel eens dat ie nieuw materiaal had voor bandjes, waar je dan een bestelling van kon doen, maar dat mag hij niet meer doen, omdat hij in het vaarwater zit van de forumsponsor.

Ik begreep wel dat hij bezig was met het kijken naar een website of gallery voor zijn creaties en materialen, maar of dat er ooit van komt? Geen idee.

Laat ik nu website’s en webshops bouwen… :smile:
Wellicht Ko toch maar eens een keer een mailtje sturen… (of misschien leest hij wel mee)

1 like

ik denk dat ie al voldoende heeft aan een flickr gallery zoals dit:
http://red12straps.com/html/gallery.html

Als hij enkel plaatjes wil laten zien is dat inderdaad voldoende, wil hij uitbreiden met een eigen website of zelfs webshop (online verkopen van zijn banden) dan niet. Maar dat is aan Ko om te beslissen, het heeft denk ik weinig een hele webshop op te tuigen als hij alleen af en toe voor de fun (of op verzoek) een bandje maakt!

1 like

Dank je!

Forum lid mimoza maakt ook super banden onlangs 3 laten maken en vallen best goed mee

Die halen het qua kwaliteit niet bij de bandjes van Ko

Heeft niks het vaarwater van de forumsponsor te maken, maar dat het geen hobby meer is als er regelmatig advertenties verschijnen. Dan lijkt het dus meer op handel dat niet toegestaan is. Dit geldt overigens voor alle banden makers op het forum.

Helder! Hobby wel en handel niet.
En wanneer wordt hobby ongeveer handel? Zijn daar criteria voor? Of gewoon totdat iemand het genoeg vindt?
372

Ik heb geen enkel verkoop kanaal. Dat vind ik ook niet nodig. Want het is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. En af en toe kan ik een medeliefhebber van een bandje voorzien.

Ko

9 likes

Niet alles is wat het lijkt.

Ko

2 likes

Ko is de beste :blush:

Dan mogen.de zogenaamde flipperaars van horloges ook geen foto,s meer posten van hun aanwinsten vind ik, is puur horloge.handel,

Ko is zo kleinschalig en een vakman en doet het voor de liefhebberij.

2 likes

Namens de forumsponsor: Onzin (en flauw). Horlogebanden.com verkoopt geen zelfgemaakte banden. Maar zodra Ko een beetje in serie gaat produceren en voldoende marge geeft, geven we hem graag een plekje in onze winkel.

:wink: (maar ook serieus)

3 likes

of als deze :wink:

Niet alleen de banden zijn prachtig maar fotograferen kan hij ook!
Schitterend!!