Winkelen in Roermond...

Niet echt super goede deals, grijs is nog voordeliger…

2 likes

Natuurlijk is grijs voordeliger

is dit in het outlet center? en hadden ze ook de pennen?

Niet de TS, maar dat is inderdaad in het outlet center. Ben er zelf vorige week nog geweest.
En ja, ze verkopen er ook pennen.

En mooie tassen :heart_eyes:
Gr. Marc

Weer een winkel om te bezoeken naast de andere horlogezaken :nerd_face:

Hoi,

Klopt in outletcenter, maar ik koop voordeliger bij een handelaar in Nederland qua pennen en lederwaar…

Dan heb ik +/- 15% korting en ik kan BTW vrij kopen op de zaak. ( Ik lijk wel Nederlander :wink: )

Waar ze in Roermond niet eens BTW vrij willen factureren naar België toe.

Maar ze hebben wel leuke dingen!

Mocht je daar voor pennen willen kijken, dan kan je het beste gaan voor de pennen die bovenop de outletprijs nog extra korting hebben.

Toen ik er vorige week was hadden ze op bepaalde modellen 30-50% korting. Dus als voorbeeld een pen die €475 op de montblanc website kost, lag daar voor €240

2 likes

Klopt! Tijdens de gebruikelijke sales periode hebben ze bij de outletwinkels van Montblanc, Tag Heuer en Seiko vaak goede aanbiedingen. De aanbiedingen zijn ook op de website van het outletcentrum te bekijken (de gewone collectie helaas niet)

1 like

Niets mis mee! Hou je nog wat wisselgeld over voor een paar Jupilers!

1 like

Dat kan je met je klokjes en luxe pennen hier in NL denk ik het best niet doen :joy:

1 like

Ik was bang dat je Seiko’s zou zeggen… :joy:

Met klokjes doe ik het ook niet, maar pennen en lederwaren moet dit perfect kunnen. :wink:

2 likes