De vervangingswaarde is blijkbaar €1000,-
Daarnaast is het natuurlijk allemaal afhankelijk van de polisvoorwaarden of het gedekt is en of er eigen risico is.
De vervangingswaarde is blijkbaar €1000,-
Daarnaast is het natuurlijk allemaal afhankelijk van de polisvoorwaarden of het gedekt is en of er eigen risico is.
Dat lijkt me echt een onmogelijke opgave
Ik heb er twee vintage horloges gekocht , een Oris en een Pontiac en er zeer goed behandeld met 1 jaar garantie
Thanks! Goed om te weten.
Ha MiesZ,
Waar ben je precies geweest?
Rikkoert in Schoonhoven, ze hebben altijd wel een stuk of dertig vintage horloges in de etalage liggen tussen de honderd en vijfhonderd euro,deze zijn geserviced dus weinig problemen, met een beetje geluk natuurlijk want het blijft vintage.
Heeft daar een olma voor mijn vrouw gekocht en die stopte na een dag dragen maar dat werd prima opgelost
Gezien de staat van het horloge zou ik hier geen 450 euro in stoppen. Ook niet de helft daar van overigens.
Dat kan en veel mensen doen dat ook met auto’s, een oudere auto kopen en er vooral niet te veel aan doen, misschien nog net aan door de apk en gewoon op rijden. Als er vervolgens iets groots is gewoon naar de sloop. Financieel vaak geen slechte optie. Dit is hetzelfde maar dan met horloges. Als je zo’n ding wil houden of behouden is een service toch wel handig bij veel dragen.