Winkje

Gister het Moonwatch Only boek van @Winkje in ontvangst mogen nemen. Vlotte en vriendelijke communicatie en Vincent dacht erg prettig mee over de overdracht. Door de coronasituatie helaas een niet al te lange babbel kunnen houden, maar toch even gezellig staan kletsen op de parkeerplaats van de McDonald’s :wink:

Aanrader dus!

1 like

Horloge verkocht aan @Winkje. Hele prettige ervaring aan overgehouden.
Vincent stuurde me een tijdje terug een pb dat wanneer mijn destijds NA weg mocht ik hem dat wilde laten weten. Zo gezegd zo gedaan en een paar uurtjes later de deal beklonken. Veel plezier met de Defy Vincent :grinning::muscle:

1 like

Horloge gekocht van @Winkje. Met Vincent is het goed zaken doen! Leuke vent, goed gesprek, horloge zoals beschreven. Aanrader!

1 like

2 mn straps verkocht aan @winkje.
Waren voornemens om af te spreken, echter bleek dit niet mogelijk in verband met drukte (mijn schuld). Mijn vertrouwen in Vincent door hem de bandjes op te sturen zonder betaling werd niet geschaad. Bij binnenkomst direct een bericht, bevestiging en de betaling. Incl. verzenden, terwijl dit niet nodig was.

Sportieve actie, aardige vent. Ik kan Vincent aanraden.

1 like

Horlogebox gekocht van @Winkje

Snelle en goede communicatie, prima omschrijving en snelle verzending.
Bombproof verpakt bovendien.
Met Vincent is het prima zaken doen. :+1:

1 like

Vandaag een horlogebandje binnengekregen van Vincent. Werkelijk nog in nieuwstaat en dat voor een hele scherpe prijs. Snelle verzending en vriendelijk contact. Al met al een topverkoper. Hopelijk tot een volgende keer!

1 like

Afgelopen week mocht ik een boek overnemen van Vincent.
Keurige communicatie, bomb proof ingepakt, netjes verzonden, t&t informatie er bij, niets dan lof.
En dan als klap op de vuurpijl verzonden als kerstpakket, met een mini kerststolletje er bij, te leuk!

Het is prettig zaken doen met Vincent, graag tot een volgende keer.

1 like

Drie Molequin bandjes overgenomen van Vincent, aka @Winkje . Ongelooflijk snelle verzending, misschien wel 30min na betaling. Super degelijk ingepakt.
PostNL liep wel wat achter, ik wachtte rustig af. Maar Vincent nam zelf contact op met me of ik de bandjes al ontvangen had. Hij reed daarna zelf naar de PostNL punt om te vragen waar het pakketje bleef. Top after sales!
Bandjes kwamen de dag erna gewoon netjes aan. Niks dan lof voor Vincent!

Aangeraden!

2 likes

Vandaag een leuke deal. @Winkje had een mooie Omega pouch en ik had nog wat Haribo (aan) delen. Al met al een fijne deal en gezelligheid. Zeker voor herhaling vatbaar.

1 like

Bandjes van @Winkje overgenomen. Deal was vlot rond en ik had het een dag later in huis, super. Zou het zo weer doen :+1:

Hopelijk tot een volgende keer Vincent!

1 like

Van @Winkje heb ik z’n stalen band voor de Damasko DS30 overgenomen. Bij het openmaken van de doos kwam ik als eerste een zakje Hot krokantjes mix tegen :joy:. Geen mixed feelings bij deze uiterst krokante deal dus. Topgozer!

1 like

Snel gereageerd op mijn boek en nog sneller betaald.
Prettig zaken doen op deze manier. Bedankt.

1 like

Horloge gekocht van Vincent @Winkje snelle reacties en het horloge was binnen 24 uur binnen plus nog een chocolade reep :hugs: prima zaken doen met Vincent :+1:

1 like

Kreeg geen chocolade of snacks van @winkje, maar wel een zeer prettige inleiding in de wereld van HF, (ver) koopadressen, horlogemakers en meer.

Holy grails uitgewisseld, ervaringen over het werkveld gedeeld en uiteraard: een prachtige Damasko overgenomen, mét een tweetal bonus bandjes.

Heel veel dank!

1 like

Vincent, aka @Winkje is een topper.

Super aardig, eerlijk en betrouwbaar persoon.

En een echte liefhebber van mooie horloges.

Fijn zaken mee doen! Aanrader!

1 like

Van @Winkje mijn eerste “echte” horloge in ontvangst mogen nemen. Super duidelijk in de communicatie en bovenal eerlijk en oprecht. Lang de tijd genomen om uitleg te geven over het horloge en het merk Nomos. Een voorbeeld voor hoe een verkoop hoort te gaan!

1 like

@Winkje reageerde súper snel op een horloge van mij en de verdere afwikkeling ging ook bliksemsnel :ok_hand:t3: daarnaast ook nog eens vriendelijk dus wat wil een mens nog meer :grin: :+1:t3: veel plezier met de NA!