Winkje

@Winkje mogen ontmoeten met de verkoop van mijn SARB.
Afgesproken voor een bak koffie op de route naar mijn werk.

Na een half uur, uur. (voor het grootste deel gevuld met geleuter aangaande de hobby van ons beide; horloges) was de koop rond.

Na een dag of 2 speelde er een probleem met de gangreserve van het uurwerk. Uiteindelijk niet bijzonders (gelukkig!) Bij deze wil ik winkje wel prijzen voor zijn research en zijn genomen moeite om het probleem te verhelpen. Product retour zou ook voor mij geen probleem zijn.

Prettig zaken gedaan! Tot de volgende keer :wink:

1 like

@Winkje net op bezoek gehad. Natuurlijk even over onze hobby gekletst, welke grail, hoeveel horloges maximaal etc :wink:

Aardige man, goede communicatie & echt een aanrader om zaken mee te doen! :smile:

1 like

Net op een heel prettige manier aan @Winkje een horloge verkocht. Kraakheldere communicatie, vlot en uiteindelijk een leuke ontmoeting. Zou zo weer zaken met ‘m doen. Een absolute aanrader.

1 like

Sarb033 van Vincent/@Winkje overgenomen. Prettige communicatie en goede en snelle afhandeling. Horloge was netjes verpakt. Zeker een aanrader :sunglasses::+1:

1 like

Vandaag een horlogekist over genomen van Vincent voor een zeer schappelijke prijs Een aardige en gepassioneerde horloge verzamelaar
Een aanrader omwat van te kopen

1 like

Vandaag onder het genot van lekker bakje koffie een horloge van @Winkje aka Vincent overgenomen. Prettige en vlotte communicatie. Een aardige en enthousiaste verzamelaar. Zeker een aanrader om wat van te (ver)kopen

1 like

Ik heb mijn Damasko verkocht aan @winkje en dat was een prima ervaring! Lekker vlot contact en komt zijn afspraken na :+1: zeker een aanrader :ok_hand:

2 likes

@Winkje is een aanrader :+1: Vlot in de communicatie en een erg aardige man. Zoals het hoort nog even mooi kunnen babbelen over horloges. Zou zo weer zaken met hem doen.

1 like

Zojuist tijdens een bakkie (N)espresso een Erika’s MN Strap aan Vincent (@Winkje) ‘overgedragen’. Hij zit al om zijn pols denk ik, was een snelle deal… :wink:

Vincent is een prima gozer. Aanrader! :ok_hand:

1 like

Ook hierbij even mijn ervaring met @Winkje.

Gisteren en vorige week met Vincent afgesproken voor een Zenith die ik te koop had staan. In eerste instantie afgesproken zodat hij het horloge eens in het echt kon bekijken, dit gaf hij ook duidelijk aan om geen verkeerde verwachtingen te scheppen, en gisteren dus voor de verkoop. Deze was in principe al beklonken; hij had mondeling toegezegd het horloge te kopen en de betaling was niet veel later voldaan.

Vincent is een eerlijke vent en ik zou in de toekomst blind weer aan hem verkopen.

1 like

Zojuist de BlackBay Fifty-Eight meegegeven aan @Winkje. Een lekker ontspannen deal. Prettige communicatie vooraf en een vlotte betaling. Buiten de deal zelf is Vincent gewoon een prima vent waar je leuk mee kan babbelen. Het mag duidelijk zijn, een aanrader! :ok_hand:t2: Tot de volgende keer Vincent!

3 likes

Damasko stalen band verkocht aan Vincent. Gezellige en lekker vlotte communicatie en de betaling was ook direct geregeld. Zeer plezierig allemaal en met Vincent kun je dus super goed zaken doen. Thx kerel :+1:

1 like

Een band gekocht van Vincent.

Snelle communicatie en heeft heel snel verzonden. Bomproof verpakt zodat niets beschadigen kan.
Ook hier iemand die zich bij alle voorgangers van hierboven aansluit.

Helemaal top!

1 like

Het zal vast aan de naam liggen maar het is prettig zaken doen met Vincent @Winkje Ik heb een horloge overgenomen en de deal was binnen 5 minuten na plaatsing afgerond. Het was al bomproof verzonden voordat ik het geld kon overmaken. Aanrader!

Gr.
Vincent

2 likes

Met winkje een vlotte transactie gedaan, kwam zelfs langs om het te brengen :+1::+1: super. Aanrader!

1 like

Vanmiddag heb ik mijn eerste verkoop gedaan via het forum.
Dit was aan Vincent @Winkje.
Al bij al een hele fijne man en koper.
De communicatie was zeer prettig en snel en aangezien ik het niet aandurfde de rainer box per post te versturen kwam hij de box zelfs ophalen, helemaal top!
Wie weet tot een volgende keer!

1 like

Boek (natuurlijk horloge gerelateerd :wink: ) verkocht aan @Winkje
Alls zeer prettig, vlot & correct verlopen :+1:
Bedankt Vincent en veel leesplezier !

Strap verkocht aan @winkje: goeie communicatie en vlotte betaling, top verlopen dus! Aanrader :+1::blush:

1 like

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe aanwinst maar kon nog niet besluiten wat het moest worden. Tot dat gisteravond ineens de advertentie van @Winkje voorbij kwam met de Tudor BB 58.

Na te laten weten dat ik interesse had snel tot een deal kunnen komen. Aangezien ik zelf weinig tijd heb om af te spreken ging ik er van uit dat het zou worden verzonden. Vincent was echter zo sportief het horloge de volgende dag (vandaag dus al) persoonlijk langs te brengen!

Een absolute aanrader en leden zoals Vincent maken het forum de fijne plek die het is. :grinning::+1:

1 like

Vandaag de Tudor BB58 overgenomen van Vincent, bijzonder prettige communicatie vooraf en snel tot een prijsovereenstemming gekomen. De dag voordat we afspraken attendeerde hij mij nog op de Tudor Nato die hij had liggen, dus deze uiteindelijk ook in de deal betrokken.

Zeer hartelijke ontvangst thuis met ontzettend lekkere koffie (aanrader!). Gezellig gepraat over de hobby en andere zaken die ons bezig houden. Ondertussen was Vincent zo vriendelijk om de band voor mij op maat te maken en om de Nato er even op te zetten, waarna we uiteindelijk de deal hebben beklonken!

Al met al een zeer prettige ervaring en ik kan Vincent absoluut aanbevelen. Kortom: zeer prettig zaken doen! :+1::grinning:

1 like