En de GW-M5600BC-1ER heeft zichzelf weer prima op wintertijd gezet, nu alleen nog de andere 9 klokjes ofzo handmatig goed zetten…
Heb ze bij mij net verzet. Lekker een uurtje langer weekend! 
deze ETT met W331 uurwerk stond vanochtend ook weer gelijk dankzij DCF. Nu vraag ik me af, hoe die het gedaan heeft… uurtje achteruit… of uurtje stil? Bij een 30 daagse maand gaat ie om 12 uur als een dolle draaien en na 40 minuten heeft die de dag bij gewerkt… ik vind het maar raar 

Mwja, niet echt spannend hè? Cwctje (quartz) even afgesteld, en de Helvetia die ik nu om heb. De rest staat nog stil 
hier net de Tag Aquaracer gelijkgezet, de rest moet nog.
goddank regelt de laptop en tv zichzelf 
everest Schreef:
…Bij een 30 daagse maand gaat ie om 12 uur als een dolle draaien en na 40 minuten heeft die de dag bij gewerkt… ik vind het maar raar
Hoe zit dat dan in februari?
Staat 'ie dan dan twee uur aaneen te hakkepuffen?
Daar ben ik wel benieuwd naar. 
Al ben ik een vintage Omega liefhebber, het ritueel van het omzetten naar wintertijd of zomertijd van mijn superquartz Breitling horloges
is altijd weer heel leuk.
Mijn Aerospace die ik al jaren heb, en mijn Colt die ik een maand heb, kenden geen afwijking met atoomtijd.
Na 6 jaar in de kast was deze gewoon op tijd

Alleen de datum moest ik corrigeren…
En een uurtje terug…

Mijn beste,

Orologio Signaturis Temporis.B)-
:d:d
Zo lang heb ik het horloge nog niet, dus ik moet het nog gaan meemaken… maar kan me niet voorstellen dat het horloge “slimmer” wordt als een maand maar 28 dagen heeft i.p.v. 30 
Tissot62 Schreef:
Mijn beste,
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MV8Q64N4-D.jpg
Orologio Signaturis Temporis.B)-