Wis= mis!

O spijt me als ik er iemand mee beledig.
Dat was niet de bedoeling.

1 like

Ach, wel nee.

1 like

Wat ik niet snap is waarom het Roo-lex is. Maar dan wel Rollie :woman_shrugging: Waarom dan niet Rolie

Of lexie…

Dat is al een auto. :wink:

1 like

Die lexi met sexy plexy…

4 likes

Geen idee waar je het over hebt, but I like what I see. :upside_down_face:

1 like

Rationaliteit is bij verliefdheid vaak zoek.

Haha nee joh, no worries. Maar je hebt het over horloges van duizenden euro’s en die noem je dan Rollie of Tudie. Je bent toch geen rapper :smile:

Even naar de oorsprong van het draadje: Wis = Mis?
Ik vermoed dat ik minder ‘echte’ kennis heb van horloges dan de gemiddelde HF-er. Maar ik ben er wel dol op.

Dat is overigens ook zo met wijn.

Met vrouwen is het anders: die snappen mij niet en zijn toch dol op me (dat begrijp ik dan weer niet, maar dat laat ik zo)

En m.b.t. de afkortingen: ik heb onder meer: Ories, een Fredie en een Junkie en een Meissie…

Panies en Hubies vind ik niet mooi en dat komt goed uit, want ik heb er gen geld voor,

Prettige zondag!

1 like

Ho ho man. IK noem ze niet zo. Het sijn de jonges die er mee kwijlen en lopen te smijlen. Een klokje is voor mij Ok , maar wat doe je er verder mee? Moet het iets verhelpen? Een verloren liefde stelpen? Hoe ver wil je gaan om je liefde te verstaan in een bonkje staal? Is maar materie en ik vereer nie waar geen bloed door loopt. Omdat je echte liefde niet koopt :blush::blush:.

Vinty Rolly? Srsly?

Vind sowieso al die afko’s BS en de mensen die er in elke zin meerdere weten te verwerken nogal kansloos.

4 likes

Wie is er niet groot geworden met Lexi Belle?
:heart_eyes::heart_eyes:

Horloges zijn een liefhebberij van me, absoluut. Maar het is geen hobby (want ik doe niets met m’n horloges, ik draag ze alleen).

Ook heb ik niet de neiging om mijzelf dingen te noemen. Ik noem mijzelf geen WIS, ik identificeer mij niet met m’n beroep en ik denk niet dat mijn karakter en ervaring neer te koken zijn in één benaming.

HoFa heeft voor mij een hoog “goeiemoggel” gehalte, waarmee ik aan wil geven dat ik het ridicuul en onnozel vind. Grote kans dat het ooit nog eens populair wordt, dus. :neutral_face:

Niet dat WIS minder idioot is, trouwens.

Nee.

Njet.

Niks mis met diamonds on mah Rollie, homie.

Nooit tegen gekomen. Ik was altijd meer van de Kink en Kont, dus dan kom je bij Roxy Raye, Naomi Russell en Venus Lux uit. :slight_smile:

Nu gaan we heel erg ver off topic. Excuses.

3 likes

:persevere:

Even rustig hè Chris. @SwedishChef, @anon50762135EV en ik zijn eerst nog even het badkuip-fiasco rustig een plek aan het geven.

3 likes

Poeh, ja dat was een verhaal.

2 likes

Nou die zin kan anders zo in de nieuwe hit van Ronnie Flex.

2 likes

Snoop, is that you?

image

4 likes