Volgend jaar stap ik op tram 4 (wat gaat de tijd snel!!!) maar misschien kan ik dit een positieve wending geven met de aanschaf van deze nieuwe Bell&Ross , type BR 05 Black Steel
Vind ik persoonlijk een prachtig “tool” horloge
Hij is echt top. Ik heb hem nu in een paar varianten gepast.
Bij welke dealer als ik vragen mag? Groet Gunther
Brunott heeft ‘m.
Ik heb hem nu een paar keer omgehad, maar ik blijf het een samenraapsel vinden.
Vind deze bronzen chrono wel tof.
Mooie kast.
Band is van pp
Chrono is niks voor mij. Dat bronze is wel mooi
Brunott in Rotterdam en Vaessen in Heerlen
Met blauwe plaat is ie minder
Echt niet. Moet je in het echt zien.
Ik ben echt van het blauw maar zou hier voor de zwarte gaan
Thx
Vandaag aangehad in Antwerpen. Mooie klok, fijne band vooral en met blauwe dial heel mooi. Maar dat is persoonlijk.
Die is inderdaad mooi. Zie je momenteel best vaak bronzen kasten. Vind het wel wat hebben.
Keurig
Oef, dat zijn of geen beste foto’s of het horloge valt me ineens dik tegen. Op basis van de wat minder glimmerige plaatjes van het eerste bericht wil ik 'm ook wel, maar nu begin ik te twijfelen…
Heb hem is gepast in Rotterdam. Vond de band eerlijk gezegd flink tegenvallen. Ziet er op het oog mooi uit, maar niet solide genoeg voor deze prijsklasse naar mijn idee.
Je moet nooit beslissen op basis van foto’s. Altijd zelf gaan kijken.
Dit zijn vlugge wristshots bij een dealer met een bak spotjes in het plafond. Ze zijn echt heel mooi. Ik was met een forumlid daar en waren eigenlijk allebei erg onder de indruk terwijl we die middag toch al genoeg moois hadden gezien.
Bedankt om je ervaring te delen . Ik neem dit mee in men beslissing … nu zal ik daar extra aandacht aan besteden . Groet Gunther