Als alles meezit ben ik binnenkort een Certina DS Action Chrono rijker. Certina is een merk waar ik altijd zeer tevreden over ben geweest en het ontbreekt me aan een mooie stoere chrono in de collectie. Er zijn twee uitvoeringen die me aanspreken. De blauwe en witte. Ik ben er echter nog niet helemaal uit dus in dit topic kunnen we weer lekker wikken en wegen. Ik neig licht naar blauw omdat ik die kleur niet meer heb nadat theHaguedragon mijn Mako XL heeft overgenomen. Ik denk dat op beiden een bruine Croco of racer erg mooi zal staan maar een blauwe haai is ook nog een optie als extra band. Dus wat wordt het blauw of wit?
De witte spreekt mij persoonlijk meer aan. Zeker als ik er in gedachten een bruine croco band bij denk.
Absoluut de witte en dan inderdaad met een mooie dikke bruine band eraan. deze doet me heel erg denken aan de witte variant van de Longines Grande Vitesse, echt een beauty!
Eric
Op het eerste gezicht dacht ik meteen wit. Hoe langer ik kijk naar het plaatje, hoe meer ik begin te twijfelen. De blauwe ziet er toch ook wel erg leuk uit. Als ik zelf de keuze zou moeten maken, zou ik uiteindelijk misschien dus wel voor de blauwe gaan. Puur omdat het een mooie afwisseling zou zijn in mijn collectie
Blauw met een bruine croco! (zie paneurop :))
Ik zou voor de witte gaan. De blauwe is wel heel erg blauw (op dit plaatje tenminste) en lijkt mij opvallender blauw dan jouw (nu de mijne) blauwe Mako XL.
Ik vind de witte leuker omdat ik hou van subdials die een andere kleur hebben dan de onderliggende plaat.
Wit.
Op basis van het plaatje kan ik niet kiezen. Die blauwe zou ik eerst in het echt willen zien maar ik neig naar die blauwe!
Ik ben toch voor wit gegaan. Ik ben van plan hem veel te dragen en wit past gewoon altijd. Hopelijk is hij volgende week binnen en kom ik met een uitgebreide review en fotos. En nu ga ik sparen voor deze blauwe.
Goede keuze. Z/w met rode details. Erg mooi.
De witte is een stuk mooier.
Hoe denk je trouwens over de DS Action Diver automaat? Ik heb hem om gehad en ik vond het best een leuk ding, enkel het achterdeksel vind ik niet mooi.
Bosnialove Schreef:
De witte is een stuk mooier.
Hoe denk je trouwens over de DS Action Diver
automaat? Ik heb hem om gehad en ik vond het best
een leuk ding, enkel het achterdeksel vind ik niet
mooi.
Ik vind hem ook wel leuk. Alleen een beetje te duur. Ik zou dan een andere duiker nemen. Nog steeds geen horloge gevonden waar geen minpunt aan zit?
Blauw(tu)
dreski Schreef:
Ik ben toch voor wit gegaan. Ik ben van plan hem
veel te dragen en wit past gewoon altijd. Hopelijk
is hij volgende week binnen en kom ik met een
uitgebreide review en fotos. En nu ga ik sparen
voor deze blauwe.
http://i242.photobucket.com/albums/ff131/dreski7/c
ertbl.jpg
Deze blauwe is wel erg leuk. Wat kost die ongeveer?
Tja, dan houdt het op he.
-> Jawel, een Longines HQ Automatic. Die krijg ik voor mijn verjaardag. Daarom vroeg ik in een ander topic waar men die beige banden kon bestellen.
El penumbra Schreef:
dreski Schreef:
Ik ben toch voor wit gegaan. Ik ben van plan
hem
veel te dragen en wit past gewoon altijd.
Hopelijk
is hij volgende week binnen en kom ik met een
uitgebreide review en fotos. En nu ga ik sparen
voor deze blauwe.http://i242.photobucket.com/albums/ff131/dreski7/c
ertbl.jpg
Deze blauwe is wel erg leuk. Wat kost die
ongeveer?
340 euro bij boumanonline. Daar komt de mijne ook vandaan. Verzending is gratis en hun service is altijd top. http://www.boumanonline.nl/Certina-DS-Action-BoumanOnline/nl/product/19981/
Zeker blauw, weer eens wat anders dan alle zwarte of witte wijzerplaten… en aangezien je meer naar de blauwe, zou ik zeggen volg je gevoel en droom…
Bruinen croco (racing of chique) Staat zeker gaaf net als haai !
Hoe zit 't nu met de Paneurop dreski? Nog iets geworden of niet?
Krentenbol Schreef:
Hoe zit 't nu met de Paneurop dreski? Nog iets
geworden of niet?
Die heb ik gepast en was toch wel te groot voor me. Aan de ene kant was ik wel blij want nu hoefde ik niet zo lang te sparen voor deze aanwinst.
Goede keus.
persoonlijk vind ik die ook het mooist.
Veel draag plezier.
Groeten.
.