Withings wit of zwart?

Om m’n parameters en stappen bij te kunnen houden denk ik zo’n mooi Withings horloge te kopen. Welke kleur vinden jullie de mooiste? De witte vind ik mooi vanwege de ‘medisch’ uitstraling en de zwarte vind ik mooi omdat het zwarte data-rondje niet opvalt op de wijzerplaat.

PS ik wil geen ‘echte’ smartwatch omdat ik er niks mee heb. Bovendien moet je die dingen elke dag opladen (mijn vrouw heeft een Apple watch). De Withings hoeft maar 1x per 25 dagen aan de lader…

3 likes

Voor mij absoluut de zwarte!

1 like

Zwart😎

Gegeven je opties: Ik zou ook zeker voor de zwarte gaan.

Maar toch een stukje ongevraagd advies: ik zou ook niet alle smart/sport watches afschrijven op 1 Apple watch. :wink:

Het hoeft geen Fenix 7 te zijn, maar al eens naar activity tracker gekeken? Gaan vaak ruim een week mee, zijn niet perse duur (meer fondsen voor leuke horloges) en om je favoriete pols hangt elk horloge dat je wilt.

Vrouwlief draagt m zelfs bij dr enkel.
Klinkt raar, maar het werkt.

Terug ontopic: zwart dus :+1:

1 like

Goeie tip! De Samsung Galaxy fit 2 kost maar 45 euro en meet precies wat ik wil weten. Batterij gaat 9 dagen mee… De Withings zwart vind ik wel mooier dan de witte uitvoering.

Zwart

Zwart. Vanwege de rode accenten en de tweekleurige wijzers.

Persoonlijke zou ik de zwarte kiezen.
Dat gezegd hebbende heb ik rechts een Samsung Fitbit 2 als Activity tracker en kan ik links gewoon elk horloge om waar ik zin in heb, zoals hierboven door @Logan ook aangegeven.

Ik neig naar zwart. Maar twee seconden later naar wit. Ik kan je niet helpen. Sorry.

De zwarte heeft een betere afstemming met de ECG meter, is harmonieuzer, maar de witte heeft discretere wijzers en is… jawel, harmonieuzer. :slight_smile:

Zwart :sunglasses:

Zwart

De witte met de wijzers van de zwarte zou ik zeggen, maar da’s vast lastig… Die witte lijkt op de foto matig afleesbaar, da’s beter in orde bij de zwarte. Verder heeft de zwarte iets meer vulling, minuten/nummers rond de dial, secondenmarkers op de dial. Ik stem zwart!

Duidelijk zwart, :wink::+1:

De witte voor overdag, de zwarte voor na zonsondergang.

Tja, ‘denk niet zwart-wit, maar in de kleur van je hart’ zong iemand ooit… Maar ja, er is geen rode… :wink:

1 like

Zwart…

Er is nu ook een diver model…

Ik vind 'm mooi, maar wel 500 euro…

Zwart zonder twijfel

Om een indruk te krijgen, deze Belgische politieker heeft een Withings horloge waar wit overheerst