Thehaguedragon Schreef:
Hennie Schreef:
En wat dacht van Angelina Jolie uit de film
Tomb
Raider zij draagt een Tissot T-Touch als het
goed
is.Bij haar ga ik toch ècht niet op haar horloge
letten…X(
Daar ben ik het dus helemaal mee eens!!
Hennie Schreef:
En wat dacht van Angelina Jolie uit de film
Tomb
Raider zij draagt een Tissot T-Touch als het
goed
is.Bij haar ga ik toch ècht niet op haar horloge
letten…X(
Daar ben ik het dus helemaal mee eens!!
Nou ik bekijk haar van top tot teen kom je ook automatisch voorbij het horloge(
Nou ik bekijk haar van top tot teen kom je ook
automatisch voorbij het horloge(
Ik blijf steken nog voordat ik bij het horloge ben…
Ik begrijp wat je bedoeld…:~:D
Kant en klaar, lekker makkelijk 
+1
… maar toch. Gisterenavond Pelham 123 gezien. John Travolta draagt een… Breitling natuurlijk. Een Breitling Aeromarine.
James Gandolfini (die toch echt nooit meer het niveau van zijn filmkarakter Tony Soprano weet te halen) draagt een Jaeger-LeCoultre Master Reserve de Marche.
Denzel Washington heeft een Ball Cleveland Express om (maar dat heb ik op moeten zoeken met Google). In de film speelt hij iemand die het metroverkeer in goede banen moet leiden. Ball is in de 19e eeuw opgericht om de tijden bij de US spoorwegen te standariseren. Toepasselijk horloge voor deze rol.
Analoog aan de Breitling van Travolta had ik bij Gandolfini toch echt een Kobold in gedachten! Hij heeft daar reclame voor gemaakt.
Menno
Een kleine aanvulling (en regiefoutje). Hij draagt in sommige scenes een colt automatic, maar in andere weer een Chronomat Evolution.
Overigens een prima film, kreeg niet de waardering die hij verdiende m.i.
Keanu Reeves : Film Constantine
Oris Modern Classic
http://www.watch-id.com/sighting/mens-watches/oris-modern-classic-keanu-reeves-constantine.html
Cool! Dat wist ik nog niet. Lette er in de film wel op, maar zag niet dat het een Oris was.
Oke dit is niet het witte doek, maar ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen.
Welk horloge is dit, vind het echt mooi? Oja het is loco dice een dj voor wie m kent:P

Ja, vanavond A.N. helaas met een hele bak reclame ertussendoor… Maar goed, behalve de beroemde / beruchte helikopterscene met Robert Duval ook de Seiko 6105-8000 aan de pols van Sheen.
(Ook met een hele jonge Laurence Fishborne, nu bekend van de serie CSI-L.V.
Menno

Het ultieme filmhorloge:

Lijkt op een Rolex Sub, maar is een kleine shot van horloge.
Even een e-maitlje sturen 
Opgenomen, echter op lage kwaliteit… kweenie of ik het horloge goed in beeld zal krijgen. 
Maar thx voor de input! Breek ik iig m’n nek er niet over tijdens het kijken van de film 
Ah… Tag… excusses, ik bedoel Heuer Monaco 
Lachuh film. Dacht dat het een ‘serieuze’ actie film zou worden. Maar door de zelfspot juist best grappig.
Zag dat badass Chudnofsky een Hamilton Ventura om had. Niemand van m’n vrienden die het opviel… maar tja, daar moet je horlogegek voor zijn denk ik 
Oh ja, had ook een belachelijk dubbelloops pistool 

Vergeet nu iedereen de Omega Speedmaster om de pols van Tom Hanks in Apollo 13??! :S
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Hoewel het horloge in deze vorm niet voorkomt in een film, is het wel een ode aan een acteur die een soortgelijk horloge draagt in de film Le Mans. Het gaat natuurlijk om de Tag Heuer Monace, in de Steve McQueen-uitvoering. Op de achtergrond een model van de Porsche 917, de auto die naast McQueen de hoofdrol speelt in de film.