Onlangs zijn al horloges de revu gepasseerd die te maken hebben de olympische spelen. En zo zijn er ook horloges die met andere zaken geassocieerd zijn, zoals muziek, voetbal (bestaan zelfs met speciale 45min timers), etc.
Nu kwam ik een tijdje terug een horloge van me tegen op het witte doek. In 3D wel te verstaan!
Was nu benieuwd naar de horloges op ons forum die met films te maken hebben gehad. Die bijvoorbeeld zijn geinspireerd door een film, of zelfs op 't witte doek hebben mogen schijnen.
Persoonlijke voorbeelden:
mân trouwe bond seamasters (oh, wacht zijn er meer van :+, a la Brosnan bedoel ik)
007 fossils
007 swatchs (ook 1 van de villian serie)
final fantasy fossil
final fantasy seiko
Op mân wishlist staan ondermeer een Hamilton Ventura (MIB, maar ook van elvis). Was bijna voor de zwarte PVD automaat gegaan, maar met de glossy kast deed em de das om.
Een MTM van 24 (twijfel nu alleen of jack em ook in de film om hadâŠ)
Ik heb de Swatch Jaws uit de Villain serie.
Pfff, dat ding is Ăšcht klein om de pols van
Richard Kiel.
Ik heb daar ook lang over gewijfeld, want dat was wel een duidelijk kenmerkend horloge⊠die tanden-schakels. Uiteindelijk toch maar voor een meer ingetogen zwart-witte Drax gekozen
Ik heb die QofS omgehad, helaas sloot ie niet goed om mijn pols, toch te grootâŠen voor die prijs zonde om hem dan te kopenâŠmaar idd een hele gave wijzerplaat. Verder bezit ik geen horloge van het witte doek, maar als ik er eentje zou aanschaffen zou dat waarschijnlijk een âbondâ omega seamaster 300 zijn, met zwarte plaatâŠ