Witte Omega Planet Ocean

Niks vrouwelijks aan, erg mooie versie wat mij betreft!

3 likes

Leuke kleur wanneer dit een horloge voor het leven is. Zo niet, blijf bij de de traditionele kleuren want je raakt 'm niet meer kwijt (zeker niet zonder zwaar in te leveren op je aankoopprijs)

Ik vind hem cool. Wat een onzin dat het een vrouwending is. Daar is hij ook veel te groot voor.

1 like

Dat ligt natuurlijk aan de aanschafprijs

1 like

Dit ligt geheel aan de aanschafprijs. Goed onderhandelen of en jong gebruikte aanschaffen en dan komt het wel goed.

Is in 37,5mm verkrijgbaar :sunglasses:

1 like

Ik zou hem best kunnen dragen. Ook in 37.5. maar misschien ben ik wel erg vrouwelijk. :upside_down_face:

2 likes

Vrouwelijk, mannelijk… Is allemaal niet meer van deze tijd toch. Gewoon dragen wat jij mooi vind, dan heb je pas ballen ;p

2 likes

Ja triest man, al die Rolex dragers :upside_down_face:

Prachtig :+1::+1: Ik heb hem ook eens overwogen in mijn zoektocht naar een witte dial. Wel erg lastig om te gaan passen. Ze liggen bijna nergens :upside_down_face:

1 like

Heel mooi…! :ok_hand:

1 like

Heb erg mn best gedaan, maar kan er weinig ā€œvrouwelijksā€ aan ontdekken…

1 like

Ik vind ook echt een gaaf horloge, niet als enig horloge maar wel heerlijk voor de zomer!

2 likes

Juist, niets mis met een beetje opvallen.

3 likes

Ik heb deze ooit een keer bekeken in het Sedna goud, ook super mooi. Maar helaas was die alleen in maat 37,5 te verkrijgen en bijna nergens meer te koop. Was een St. Moritz limited edition.

1 like

Wat nu mannelijk of vrouwelijk, het is gewoon een mooi horloge. Deze 42mm OP valt wel mooi en relatief klein op de pols. De 37.5 is wat dat betreft iets uit verhouding, qua formaat/dikte.

3 likes

Mijn favoriet :+1: wel de 45 mm versie

7 likes

Sodeju die is groot geschapen

:sweat_smile: :joy: