Witte Omega Planet Ocean

Ik heb mijn oog laten vallen op de witte Planet Ocean. 42 Mm
Witte dial en witte keramische bezet.

Het valt met op dat deze weinig te koop wordt aangeboden en er is ook weinig te zien op YouTube.

Is deze versie minder courant dan de zwarte versie?

15 likes

Originele keuze wel hoor, ik kende hem nog niet!

Over het algemeen geldt dat wel voor minder ‘veilige’ keuzes, mensen gaan nou eenmaal snel voor zwart, dat is het ‘veiligst’. Minder vraag staat gelijk aan minder modellen op de markt en dus komt hij minder vaak voor.

2 likes

Ja,

Dit model is destijds ontworpen voor Dames of mannen met een iet wat vrouwelijke smaak :sweat_smile:

3 likes

Ik probeerde nog subtiel te zijn, helaas…

2 likes

Niks mis mee hoor,

Als iemand het mooi vindt vooral kopen! Maar dit was wel de insteek die Omega had toen ze dit exemplaar uitbrachten.

2 likes

Waarvoor dient het horloge? Speelser zomerhorloge?

Dan ben ik waarschijnlijk een man met een ietwat vrouwelijke smaak. :wink: Ik heb hiervoor een witte Rolex explorer 2 Polar gehad. Altijd spijt dat ik deze verkocht heb.

Ik heb van de week de limited editie van de Olympische spelen omgehad. Ook wit. Schitterende klok.
Ik zal tzt wel een foto posten.

2 likes

Ik heb een sub met datum. Lijkt me een mooie tegenhanger.

Veel mensen rijden ook graag een grijze Volkswagen of een blauwe Volvo omdat ze bang zijn om op te vallen. Ik heb een hekel aan grijs en zwart, dus ik rijd een gele auto.

Vind die witte PO lekker verfrissend, al zou ik nog liever deze hebben: :sunglasses:

.

9 likes

Deze dan? Persoonlijk vind ik dat de PO ook wel wat kleur mag hebben.

9 likes

Veel minder courant, want de zwarte en de in iets mindere mate de blauwe (had zelf de blauwe GMT PO) zijn de meest gewilde exemplaren. De witte is prachtig en als jij dat ook vindt; kopen dan! Maar realiseer je dat vérkopen iets meer geduld vergt.

Look-a-like met witte plaat :grin:

8 likes

Ook mooi :ok_hand:

Heftige pols moet je dan hebben voor een vrouw :grimacing:

2 likes

Chronograafje, sorry ik verveel me lichtelijk…

2 likes

afbeelding

6 likes

Het is nog veel erger. Veel mensen kopen een grijze auto omdat dat bij inruil meer oplevert, dus, Je koopt een auto (of een horloge)die de volgende eigenaar wil hebben. Het toppunt van triestheid toch?

4 likes

Mocht je voor couranter willen gaan is dit ook nog een leuke en frisse optie, nu stop ik echt. (Geen PO I know) Met een beetje geluk staat ‘ie ook wel eens in het blauwe gedeelte.

3 likes

Zijn dat de types die hiermee rondlopen?

Nu we het er toch over hebben, waarom is er nog geen Diesel Giant Chief only topic?

2 likes

Zal inderdaad ook een rol spelen. Behoorlijk suf inderdaad. Ik heb toch de neiging om spullen voor mezelf te kopen. :thinking: :grin:

2 likes