Gewoon omdat het topic er nog niet was… En het is zo’n mooi merk!
Dus bij deze: Wittnauer Only
En ik trap af met de 242T
Betere foto’s volgen hopelijk nog in dit topic
Gewoon omdat het topic er nog niet was… En het is zo’n mooi merk!
Dus bij deze: Wittnauer Only
En ik trap af met de 242T
Betere foto’s volgen hopelijk nog in dit topic
Deze vintage met power reserve inclusief originele doos heeft mijn collectie gisteren op de rikketik beurs verlaten en is toegevoegd aan de collectie van een andere Wittnauer verzamelaar.
Vintage Wittnauers met een Longines motoriek karakter blijven altijd de ultieme en immer gezochte verzamelwaardige horloges.
Dankje! Het zijn ook echt heel leuke horloges om te hebben. Betaalbaar en toch echt stukken die behoren bij de geschiedenis van de horlogerie. Ik hou ervan!
Niet allemáál betaalbaar. Ik vind de 242T best stevig aan de prijs, maar het merk heeft zeker mooie modellen gemaakt!
Lekker onder de radar en genieten
Ik heb voor die van mij een honderd of drie betaald. Gezien het feit dat het NOS is vond ik dat helemaal niet duur. Uiteraard hebben verschillende modellen verschillende prijzen.
Die van mij heb ik nog nooit aan gehad, want het bandje is veel te kort. Maar omdat dit het originele bandje is wil ik er niet aan klooien. Ik show hem op mijn werkkamer in de kast, samen met een Movado uit 1962 en een Oris uit de jaren 50. Krijg er veel complimenten over van bezoekers.
Nog even wachten tot deze binnenkomt, ben heel benieuwd want wilde die al een tijd eens in het echt bewonderen.
Daarnaast ooit een 3256 gehad met die mooie blauwe wijzers…
Zo en daar is ie dan.
Prachtige visuele staat en originele bracelet perfect op maat voor mijn 19+ cm pols. Eventjes uitgevogeld hoe het allemaal werkt en “goed” gezet. Waarom de “”?? Omdat de perpetual calender maar tot 2015 werkte dus heb een jaar moeten kiezen die overeen komt met 2022
Model is van begin jaren 70. Volgens volgende naslagwerk een 2e serie model 2000.
Een rebranding door Wittnauer destijds van een Orient model kennelijk met ook een aangepast Orient uurwerk met Wittnauer branding op de rotor.
Uber cool ding in ieder geval met moderne maten