Woensdag 19 augustus

Eindelijk vakantie.
Het plan was om met deze (beetje gefotosjopte foto) over de Berninapas te gaan.:

…maar ze stond om halfelf vanavond stil.

Nu heb ik op vakantie behoefte aan een horloge dat de dagen weergeeft, want na een paar dagen ben ik het besef van dag en datum echt kwijt.
Ik heb er twee die dat kunnen (de Funkuhr-vintage Junghans Mega-1 niet meegerekend),
Dus mag deze mee:

Maar omdat die Bulova nu weer inmiddels al zo oud is dat ze 's nachts niet af te lezen is, moet ook deze mee:

en omdat ik een duiker nodig heb, niet omdat ik midden in Italie kan gaan duiken maar je kan er geweldig koken en dan heb je ook tijd nodig (en ik heb bedacht dat een duiker daar heel handig bij is), gaat ook deze mee (met zijn maatje op de foto trouwens):

Goede woensdag (donderdag, vrijdag etc…etc…) toegewenst!

Kirium vandaag…

Fijne dag allemaal!

Groet
Mark

Hallo

Vandaag mijn zwarte Monster op een nieuwe Watchadoo band, die ik gekocht heb bij Rob, met de opbrengst van de verkoop van mijn 5-je, welke tevens mijn eerste verkoop was via dit forum.
(Dat is een lange zin voordat ik koffie heb kunnen nuttigen:D)

Prettige woensdag!!!

Met vriendelijke groet,

Herman

Prettige dag allemaal,

groeten

Stefan

Aangezien het warm weer wordt vandaag, is ataal of rubber ideaal. De keuze is op rubber (met vanille geurtje) geworden :#:smiley:

Mooie dag!

He Niels, mooie Oris! Mijn vrouw heeft 'm met een crèmekleurige wijzerplaat (gekocht via eBay en nooit meer gezien, behalve in de catalogus).

Enfin, vandaag voor mij mijn Auricoste.

Menno

In verband met het warme weer geen leer vandaag.
Daarom de Glycine op rubber.

Lekkere rubberen band met dit weer is een goed idee…

Met dit warme weer de SKX007:

Ook hier een duiker op rubber (Seiko SKXA55). Prettige dag allemaal!

Vandaag deze maar weer eens. Zoals de oplettende kijker misschien ziet zit de nieuwe wijzerplaat erin. Binnenkort het verhaal hoe het zover is gekomen.

Mijn beste,

Vandaag mijn: Seiko SKX 007, maar dan met een zomerse Natoband

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Vanmorgen een halfuurtje baantjes gezwommen met een SKX009, nu zit deze om de pols:

Fijne woensdag,

Martin

Zelfs bij dit weer draagt een heer op leer :wink:

Jürgen Schreef:

Vandaag deze maar weer eens. Zoals de oplettende
kijker misschien ziet zit de nieuwe wijzerplaat
erin. Binnenkort het verhaal hoe het zover is
gekomen.
http://i29.tinypic.com/2hriw7b.jpg

dus deze plaat is het geworden, Mooi hoor ! zeker de cijfers en de schittering van de wijzerplaat.

Vandaag, op deze prachtige zomerse woensdag:

En ook vanavond:

En zelfs vannacht …:smiley:

MVG,

Chris.

Morse Schreef:

Vandaag, op deze prachtige zomerse woensdag:

MVG,

Chris.

Heb je deze op Ebay gescoord Chris? Volgens mij ben ik ze weleens op de Franse Ebay tegengekomen. Zit een Valjoux 7734 uurwerk in of niet?

vreugd2 Schreef:

Zelfs bij dit weer draagt een heer op leer :wink:

Maar dat zal hij weten als zelfs een heer, bij dit weer, loopt te zweten. :slight_smile:

De Speedbird III