Woensdag, 29 Augustus

Omega Seamaster GMT

Hallo Peter,

Waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar het horloge ooit eens laten"restaureren"en kon
men het originele uuraanduidingspuntje niet matchen,verder loopt hij weer als een zonnetje
nadat ik hem heb laten reinigen.Voor de rest is ie denk ikā€¦wel in orginele staat.

groet dennis.

Vandaag mā€™n Alpha ā€˜Planet Oceanā€™ met oranje bezel. Leuk ding. Ik st a er nog steeds van te kijken hoe ze het kunnen maken voor dat geld !!!

Werd van de week aan deze herinnerd, dus mag vandaag om de pols:

Ik ga ook eens voor Seiko op leer.

Hij oogt ā€œoffā€ Dennis, ik weet niet wat het is. Zit er een omega uurwerk in?

Vandaag deze gedragen:

Wat ik er vooral mooi aan vind is het kastje met de gesculpteerde ā€œlugsā€.

Morse.

De uuraanduiding bij de 5 was me ook al opgevallen. Wat mij ook opviel, waren de wijzers. Zijn dit Omega-wijzers? Mijn intuĆÆtie zegt dat de wijzers niet bij dit horloge horen, maar mijn excuses als ik de plank misslaā€¦
Het voornaamste is overigens wƩl dat Dennis plezier beleeft aan zijn horloge!! :slight_smile:

Hallo Paul,

Ik heb het horloge ooit eens gekocht via e-bay duitsland en de verkoper vertelde dat
op de band na alles in de originele staat was(en op de 5-aanduiding na ook)
(het is trouwens een bumper-automaat cal:322 uit 1945) en achā€¦na een schoonmaakbeurt loopt
het gelukkig allemaal als een zonnetje.wie weet wat er bij ons allemaal moet worden vervangen als
we ooit zo oud zijnā€¦:slight_smile:

Ja, gewoon genieten van je horloge. Zo eenvoudig is het.
Alhoewel ik toch - als ik jou was - eens uitzoeken in hoeverre het zaakje origineel isā€¦

De bruine band geeft het een luxe uitstraling!!mooi,mooi.:slight_smile:

Vandaag (en nog wel vaker)ā€¦mā€™n Stowa

vandaag IWC dag :smiley:

vandaag IWC dag :smiley: