Woensdag, 29 Augustus

Woensdag, horlogedag:

Toch maar weer de Alpha “Sub”. De duurtest is uitgebreid. Ik vind best een leuke klok, zeker voor dat geld.

Nog steeds mijn CW

http://www.pix-hoster.com/img.php?id=horlogs63][img]http://www.pix-hoster.com/upload/horlogs63.jpg[/img

gisteren ontvangen om vanaf morgenvroeg mee op vakantie te nemen

Jezeker,… hij wordt nog steeds gedragen de ltd. 2003

Tag Heuer Carrera :

Proficiat… maar wat is het nu eigenlijk :slight_smile:

Voor de laatste keer… hij is verkocht aan een liefhebber:

vanaf binnenkomst niet meer van mijn pols geweest

Vandaag de SKX007J. Gewoon, omdat-ie zo lekker draagt!

Deze weer …

Ruud

Vandaag tijd voor een klassieker dus…:slight_smile:

Longines Flieger uit 1945

Vandaag Rolex GMT II

dennis the menace Schreef:

Vandaag tijd voor een klassieker dus…

Hallo Dennis,
Zijn de wijzers origineel lijken wel niet te matchen ?
En de uuraanduiding bij 5 uur ziet er ook vreemd uit.

Vanochtend:

Junkers chrono, met Poljot 3133 er in.

Hopelijk vanmiddag, hij “staat op de rit”, een nieuwe aanwinst.
Van mijn meest favoriete merk, dus een… :slight_smile:

vandaag 2 seiko’s binnen gekregen…tja heb ik net een seamaster kunnen kopen dus 1 daarvan mocht meteen weer weg…maar de andere is mooier dan de zwarte en mocht blijven :wink:
alleen wel meteen een lerenbandje geplaatst …ziet veel beter uit …

Ja, die Seiko ziet er inderdaad goed uit aan zo’n leren bandje! Mooi! (tu)

Ik had er eens over gelezen in een tijdschrift uit 1993, Festina had een serie mechanische chronografen uitgebracht die imho er best aardig uitzagen. Met een Valjoux 7750 uurwerk er in, kan niet mis. Er was er 1 met een groen plaat die ik erg mooi vond maar er zijn er niet zo veel van gemaakt en toen ik dus een zwart exemplaar op MP zag staan heb ik een bod gedaan en… mocht 'm kopen. Het is een model dat volgens de verkoper later uitgekomen zou zijn, wat meer naar het einde van de jaren 90. We hebben afgesproken in het centrum van Rotterdam en de verkoper bleek regelmatig lezen en af en toe poster van… Horlogeforum! Leuk!

Het is een typisch jaren 90 ontwerp, niet te groot, niet te strak afgewerkt en vormgegeven (die wijzers!) en als je zwart gebruikt moet het ook zwart zijn met goud… (verguld).
Mooi? Weet ik nog niet, maar het is wel een horloge waar ik al lang naar op zoek was en nu heb ik het!

Het horloge is in zeer goede staat, blijkbaar amper gedragen. Ik ga 'm vandaag dragen en de volgende keer als zwart/goud weer in de mode :smiley:

1 like

Volgens mij is er nog meer niet in de haak, het hele horloge oogt wat “off” :smiley:

De Seiko ‘landshark/atlas’