Woensdag, 5 september

Natuurlijk deze:

Ik ga vandaag op de vintage-toer met deze 40 jaar jonge Britse luchtmachter.

Ik ook op de vintagetoer :

Nu mijn speedy moonphase en vanmiddag mijn seamaster cosmic2000
Omega dagje dus

Ruud

ik ben nog met vakantie dus deze nog;

Gepost door: Paul G. (IP Gelogd)
Datum: 05 september 2007, 09:20

Ik ga vandaag op de vintage-toer met deze 40 jaar jonge Britse luchtmachter.

Mooi!

bluebreeze Schreef:

ik ben nog met vakantie dus deze nog;

Fraaie achtergrond :smiley:
Is dat Trafalgar Square?

Wow Ruud, dat is even heftig! Die "ladder links is dat de gangreserve in uren/dagen of een dieptemeter in meters?

De beloofde wristshot:

Met dit regenachtige weer iets waterdichts:

Seiko-

Dat is de dieptemeter … in meters, beetje optimistisch om hem tot 100 meter le laten gaan, maar ach, wel leuk :smiley:

Overigens geeft die wijzer normaal de gangreserve aan op de schaalverdeling naast 30 tot 60 meter.

Ruud

Ach hij kan tot 200 meter… :smiley:
Maar hoebedoelu Overigens geeft die wijzer normaal de gangreserve aan op de schaalverdeling naast 30 tot 60 meter? Als je niet duikt is het wel een gangreserveaanduidingswijzer (390 punten-woord bij scrabble)?

Vandaag deze maar! :slight_smile:

Tja wat moet ik, gisteren binnengekomen en nog niet afgedaan…

hans

p.s. let maar even niet op de datum… ik was nog een paar weken aan het ‘verder draaien’ na de binnenkomst…

Deze maar weer eens.

Ik ben er zelf ook blij mee, Sieb. Al draag ik 'm eigenlijk veel te weinig. Ik heb wel eens overwogen 'm te verkopen, maar dat kan ik toch niet over mijn hart verkrijgen! :slight_smile:

Geen eigen foto, maar alla. Ik noem dit horloge mijn anti stress horloge. Ik hoef de tijd niet op de seconde te weten vandaag, en met een oppervlakkige blik mag ik er ook wel een minuutje naastzitten.

Breitling TopTime