Ik draag vandaag mijn Certina Blue Ribbon
Ik mijn Seiko 6309-7040 met grijze Rhino-strap.
Ruud
Voor de verandering deze maar eens;
Freddy
vandaag de bvlgari diagono
ligt het aan mij of word dit nieuwe forum(nog)niet zo goed gebruikt ?
waarom komt de foto niet in beeld?
werkt dit soms ook anders op het nieuwe forum?
m’n ouwe trouwe werkpaard: de Poljot “Blue Angels”, die trouwens hoognodig een vers bandje nodig heeft
je moet vanuit photobucket de onderste [img] code-regel van het gewenste plaatje kopieren en in het bericht plakken (zie voorbeeld):
je hoeft dan verder zelf geen code te typen; je kunt voor het posten even kijken hoe je bericht eruitziet (en dus of de plaatjes OK zijn) met de knop “voorbeeld” onderaan het bericht-invoervenster
Wat is ie mooi hè
Na een volle week van tevredenheid blijf ik nog even mijn Dweller dragen
Breitling Navitimer Twinsixty
(moet toch eens een kleinere foto online zetten…sorry)
Ik draag vandaag deze vintage JLC Militair.
Verchroomde kast , ge-rhodineert.
Handopwinder. Werk heeft Kaliber 479
De lichtgevende massa op de wijzers en indexen is door de jaren heen verdwenen.
Groet
Marley
hallo Joris,
de “Blue Angels” bevalt prima, hij is zo’n 3 jaar geleden aangeschaft bij Poljot24.de (Julian Kampmann) en ik draag hem door de weeks vrijwel dagelijks, af en toe afgewisseld met de “Albatros” die je links op de kop ziet liggen.
Tot nu toe is 'ie uiterst betrouwbaar en nauwkeurig gebleken, de bandjes zijn vervangen door wat betere, en het glas heb ik wel een keer moeten vervangen vanwege een barst, maar dat is het klokje natuurlijk niet aan te rekenen
Prijzen liggen tegenwoordig ergens tussen de 170 en 210 euro dacht ik; voor de scherpste prijs zou je even op 't internet moeten vergelijken, of eventueel proberen te bieden op Ebay.de
Groet,
Paul
Fortis B-42 Cosmonauts Chronograph
Vandaag de Oris BC3 weer eens. Ik had cursus, waardoor de Aeronavigator niet al te handig leek (wel fijne klok overigens).
Niels
Seikooooootje 6139-6002, bandje is inmiddels gewisseld voor een zwarte met kleine gaatjes, de zgn tropic strap.
zag deze op e-bay staan en vond hem wel mooi op het plaatje…
gelukkig ben ik niet teleurgesteld want in het echt heeft-ie wel wat…
en heb hem de laatste dagen geregeld om…
gr.
klaas