Woensdag depridag?

Regen, wind, onzekerheid over de verkiezingen, de kat heeft gekotst op de nieuwe vloer, de bon voor iets te hard rijden viel toch wat tegen dit keer, kortom: neem je medicijnen en laat zien welk horloge woensdag de gelukkige gaat worden :slight_smile:

Prozac stroop? Mmmm ik weet niet of ik daar de kinder’s een lepeltje van zou geven tegen de vastzittende hoest. :slight_smile:

Maar euh…wat is die leuke chrono met blauwe brequet wijzer daar?

V.l.n.r.: Omega 28.10 RA SC Hamerautomaat uit 1944, Seamaster chronometer 1969, Speedmaster 145.012 cal 321 uit 1967 en Speedmaster Broad Arrow .

En wat de stroop betreft: gelooft niemand, maar die was voor onze depressieve kat die overigens weer aardig opgeknapt is (dus geen geintje maar echt waar).

Nog ff en dat zit deze om de pols… ORIS

Poljot Ruslan vandaag.

Arjay

Deze nog, maar dat duurt niet lang meer hoop ik, er is namelijk iets nieuws onderweg … de baas komt eraan :smiley:

Ruud

het is bond maand … :wink:

Ja, maar had hij gisteravond tijdens Live and let die nou een Omega of een Rolex aan??? (Met die als een soort circelzaag ronddraaiende bezel)

dat was een rolex…de omega’s worden pas later gebruikt

De Speedmaster;

Met veel moeite herstelde Mido powerwind automatic, alleen het glas moet nog vervangen worden en ik vind de leren band er niet bij passen.

Ik vind die Seamaster ook super, heb je daar nog een close-up van? Mag ook per PB hoor.

Op verzoek,

Ik vind hem prachtig! Staat hij soms hierin: http://www.old-omegas.com/pics/catuk72/p23.jpg

Omdat ik de jouwe heb mogen zien mag je nu de mijne zien (zo je die al niet gzien had :slight_smile:

Speedy vandaag…:wink:

MvGr,
GJ

He GJ, ook hier? Welke Speedy van de 34? :slight_smile:

Black Monster hiero.

Een nieuwe aanwinst met jumping hour, de Revue Thommen G.T. 1885 Saltarello. G.T. staat voor Gedeon Thommen die met zijn hoofd ook het achterdeksel “siert”.

Foto’s zijn niet van mij, want waarom het zelf doen als iemand anders het beter gedaan heeft?