"Woensdag, wat dragen we vandaag?" met een thema eraan

Het bekende woensdag topic mag vandaag weer! Ook al voelt het alsof het weekend pas net voorbij is, vandaag is het weer woensdag, de week is weer doormidden, het mag dus weer!

Het leek mij echter wel leuk om eens niet zomaar een foto te maken van wat we vandaag dragen, maar er eens een thema aan te hangen.
Om zo ook een wat ander topic te creëeren als het doorlopende ‘wat dragen we vandaag’-topic, anders lijkt het allemaal zo veel op elkaar…

Misschien leuk, misschien denkt 3 van de 4 nu ga toch weg met je geneuzel, maar goed.

Op instagram is er iedere woensdag de Headtoheadcopycat, een thema wordt dan geopperd en dan is het simpelweg gewoon je foto insturen die er bij past. Mij leek het leuk om eens hetzelfde te doen om het standaard woensdag topic eens op te leuken.

Mij lijkt een leuk thema Watches and fruit, dat geeft mooie kleurrijke en vrolijke lente plaatjes, dus ik zou zeggen, leef je uit :slight_smile:

Let’s give it a shot!

Mijn inzending is de Seiko White Helmet op een paar mandarijnen.
Het is een wat oudere foto, maar deze zit vandaag (woensdag dus) wel weer om de pols.

En als je geen zin hebt in een thema topic, zie ik graag ook ‘gewone’ foto’s verschijnen!

7 likes

Leuke twist aan een oud thema @NickW

Heb toevallig ook nog een oudje van mijn profiel
iets met “plukken & tijd” enzo.

1 like

Ik wacht nog 11,5 uur dan komt mijn maat zaagmans de week doormidden zagen. Maar ik wacht al even dus na 25 H. Jannen begint het licht te doven🤒

I’ll play!

1 like

Geen sinasappel meer in huis. Het zomerse oranje moet dan maar van de Sumo komen :wink:

1 like

I’m game!

The citrus is strong with this one. Veel sinaasappel, citroen en mandarijn in deze thread. Misschien heeft iemand nog een limoen liggen?

2 likes

Fijne woensdag allemaal!

3 likes

Zie boven, twee limoenen en een citroen :wink:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Hier ook kiwi…

1 like

Op kantoor…:wink:

[URL=http://s735.photobucket.com/user/joepbrouns/media/Sub%201_zpsn1lvzh7a.jpg.html][/URL]

1 like

Beproefd recept, zowel de G-Shock als de kantoorappel.

Omega Po op een goede fles…(en dat op woensdag :sunglasses:)

Strap by KO

Een laatste foto van m’n soon-to-be ex…

Als er nu maar geen rel uitbreekt tussen de Citrusgroep en de Kiwi-pellers want dan zijn de appelvreters lachende 3e,
laat de mods maar een extra banaantje eten want dat wordt nog flink aanpakken straks.

2 likes

1 like

Dat is nog eens een verassing als je een banaantje pelt.

7 likes

Ik vind het fantastisch hoeveel mensen vandaag de moeite doen om hun horloge op een stuk fruit te leggen en even een fotootje te schieten! :sunglasses:

1 like

No 397 - Stilleven met fruit van onbekende meester.

1 like