Woensdag - wednesday - mercredi - mittwoch - mercoledi - miércoles

Iemand moet de eerste zijn, dus … :wink:

Goede keuze Marc…(tu)

Hier de mijne…:smiley:

Goedemorgen !!

Mooie keuze, GJ (tu)

Maken we er een Omega dagje van…?

Goed plan, Omega dag ! (tu)

Groet,
Werner

Goedemorgen,

Laat ik dan de eerst niet Omega drager zijn vandaag :).
Dus mijn JaegerLeCoultre Master Quartz maar weer eens uit de box gehaald. Was al weer een tijd geleden.

vandaag ifo dag de b53 chronografo foto volgt

Die heb je echt niet om ::o want dan is ie niet NOS meer!!!
Ik zou het doen :smiley:

Vergeten te vermelden wat ik vandaag ga dragen… uhm… Ik denk nu na, ik moet nog wat kiezen… Ik loop nu even naar boven om te gaan kijken…

Deze is het geworden:

Sinds z’n aankomst, eind vorige week, is mijn nieuwste aanwinst, deze Movado-Zenith, niet meer van mijn pols geweest!

De hele week al.
En dan ook nog toevallig nationale Omega-dag… Bof ik even…

Pfffffffffffffff, het lijkt wel een Omega-forum hier :D:D:D

Voor mij deze Seiko

Ruud

No comment…

De Italian,

Wat ik mij nou afvraag… Krijg je - afgezien van de terecht lovende reacties op dit forum - ook elders reacties op deze blikvanger? Van je collega’s, bijvoorbeeld. Kortom, van mensen die minder in horloges zijn geïntereseerd dan wij hier.

Dit vraag ik mij dus af, aangezien het hier toch om een niet bepaald alledaags horloge gaat. ::o

Is de vraag aan mij gericht Paul?

In dat geval: Ja ik krijg vrij veel reacties op de Italian, ook van mensen die normaal geen belangstelling hebben voor mijn “tik”.
De reacties zijn meestal positief (meer positief van vrouwen een echte “womanizer” :slight_smile: , deze Italiaan).
Men is ook verbaasd over de draagbaarheid die men niet verwacht gezien het formaat.
Het is echt een erg mooi (zij het niet origineel en wellicht niet gemaakt als Panerai hun marine model de Radiomir niet op de burgermarkt had gebracht) en zeer goed afgewerkt horloge. De afwijking is nihil.

@ LeenV: Eigenlijk was de vraag voor Marc-B1 bestemd, maar in principe mag iedereen die een blikvanger draagt, er antwoord op geven, hoor! :slight_smile:
Ook jouw horloge, Leen, is een compliment waard! Leuk dat ook niet-horlogegekken reageren op sommige horloges. Ik heb die ervaring niet zo, maar doorgaans draag ik ook minder opvallende horloges.

ja ik heb zeer lovende reacties op mijn uboat 53mm en op mijn poljot aeronavigator ik draag nml. altijd vrij forse horloges maar mensen zien alleen maar de buitenkant en bijna geen interresse in de power moter en zien dan ook vaak niet de prijs kwaliteit verhouding groet

Paul G. Schreef:

@ LeenV: Eigenlijk was de vraag voor Marc-B1
bestemd, maar in principe mag iedereen die een
blikvanger draagt, er antwoord op geven, hoor! :slight_smile:
Ook jouw horloge, Leen, is een compliment waard!
Leuk dat ook niet-horlogegekken reageren op
sommige horloges. Ik heb die ervaring niet zo,
maar doorgaans draag ik ook minder opvallende
horloges.

Ha, ik vroeg het mij al af ! :smiley:

Wel, om eerlijk te zijn, Paul, ik heb de Omega Seamaster Chrono-Quartz nog niet gedragen…
Ik ben er zéér zuinig op, maar ik ben wel zinnens ze een aantal keren per jaar te dragen.
En nu het overhemden-met-lange-mouwen-seizoen weer aanbreekt valt er weinig te “eyecatchen” :wink:

Maar daar doe ik het helemaal niet om. Anderzijds schroom ik er niet voor wat-dan-ook voor horloge te dragen, als IK ze maar mooi en/of functioneel vind.

Waar ik wél al eens vragen rond gekregen heb is over de UTC-module van mijn Breitling, of als ik mijn Pulsar P2 LED draag of zo…

Ik denk ook dat Belgen zich veel gereserveerder opstellen als Nederlanders: jullie zijn spontaner in jullie reacties, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ben maandag naar een personeelsdineetje geweest en toen heb ik er even over gedacht mijn Albatros te dragen, maar nah…toch maar niet. En ik heb een Junghans Mega 1000 omgedaan. Steeds precies de juiste tijd :wink: Ook dat heeft niemand gemerkt :wink:

Niet geweten dat het vandaag “Omega-dag” is (geworden).
Maar ik ga toch wat tegenwicht bieden;).
Helemaal aan de andere kant van het spectrum kan men dit vinden (de hele dag al om):

Groeten, Tom V.