Woensdag!

Omega speedmaster

Nog even de Poljot Aviator Alarm

Maar misschien niet lang meer… :wink:

(stille hint :smiley: , maar ik ga eerst even passen bij de juwelier)

Vandaag voor de verandering, één van deze.

Wat voor iets is dat Freddy? Ziet er erg leuk uit!

Hallo Euc,

Zie deze post; http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,2650,2650#msg-2650

Freddy

Mijn laatste aanwinst:

Vandaag een quarts:

Marti

Vandaag een oudere swatch:

Gr, Marc

Seiko voor vandaag:

SNM011 Steel Samurai

Ruud

Ik zou de rechter nemen :smiley:

Maar natuurlijk:

\vandaag mijn ook opgeknapte Tissot Camping. Nu met chroomlaag!!!

Aviator

Voor mij ook een vintage, de Eterna!

Deze (foto geleend van Juri) heb ik reeds 1 jaar in bezit, maar deze week voor het eerst om…

Erg mooi Tom!

poljot is populair :smiley:

Vandaag en in dit geval ook zeker gisteren, is het de volgende.
Natuurlijk wel met een hele speciale datum en tijd instelling. Gisteren op dat tijdstip is onze dochter geboren. Dit is zeker een vermelding op het forum waard…om de volgende reden. Zelf had ik mijn Blinbling datora om, de verloskundige droeg een Cartier en de arts had wel een hele mooie IWC Portugieser om.
Maar goed bij deze dus een nieuwe foto met de voor mij speciale tijd:

Oris BC-3 met rubberen band (met vanille-geur).

Niels

Ik heb vandaag grotendeels doorgebracht op een boot tijdens de Sail-in parade van Sail2005. Fantastische ervaring…
Ik droeg voor het eerst sinds lange tijd mijn Seiko Black Monster weer eens. Het blijft onbegrijpelijk hoeveel holroge Seiko kan bieden voor zo weinig geld…

De “vangst” op de boot was o.a. Veel Breitling, Paar andere Seiko duikers, Citizen duikers, een IWC Portugieser (of was het een van der Gang??), ja, iemand droeg zelfs een Zlastoust (leuk gespreksonderwerp, maar niet mijn cup of tea), de onvermijdelijke Panerai, en iemand was zelfs trots op zijn fake Rolex (3 stuks gekocht tijdens zijn vakantie…)

En verder heb ik nog nooit zoveel boten bij elkaar gezien.

gr,
Hans Mennink