Woensdag

Goedemorgen,

Vandaag weer een van mijn vertrouwde ‘vintage’ tissots:
Seastar, automatic uit 1972

Omega Seamaster Professional:

Foto’s van internet, mijn camera is nog steeds defect…

Nee, niet nog steeds … maar alweer :smiley:

Ruud

Heb vandaag wel weer een Russische chrono om de pols, maar ditmaal een vintage: Sekonda Strela:

Paul

Seamaster chrono-70ties

Na lange tijd van post-afwezigheid poog ik weer langzaam bij te komen. Veel nieuwe-oude aanwinsten, zal ze in de komende tijd af en toe aan u laten zien indien gewenst. Ofwel: Hallo allemaal!

Vandaag:

En lucien, je sicura ligt rustig te in de vitrine naast zijn broertjes te doezelen, wachtend op een donorhart (eb 8420). Heb jij die M726 nog gewonnen?

Yaffle


Poljot Aviator 24h

Angelus Chronodato staal 1950

Even geen foto beschikbaar, maar ik draag nog steeds mijn PRS516

Alweer mijn Marcello C Nettuno 3. Ik blijf hem maar dragen!

Ik ga een paar dagen naar de Eiffel, dus mijn onverwoestbare batterij-zuiper:

Citizen promaster worldtimer (quartz)

Gr, Marc

Ben benieuwd of die Sicura nog eens gaat lopen. Voor dat je het weet heb je veel te veel projecten…net zoals mij :D:D:D
Btw welkom terug.

Nee, die M726 is niets geworden. De eigenaar wilde 300, daarna 325, daarna meer als 325, toen was bij mij de zin al over…toen deed iemand een bod van 400 euro…dus werd het weer duurder. Daarna kreeg ik een mail om hem over te nemen voor 325…dan hoeft het voor mij niet meer :(:frowning:
Heb ik maar een Seiko SBBN007 Tuna-can gekocht :D:D:D

Nog geen foto’s van want mijn camera is nog steeds (ALWEER volgens Ruud :D:D) defect.

Yaffle, heb jij van mij nou ooit nog die horlogestandaarden gekregen?

Wat een hoop prachtige horloges vandaag!

Ik heb de Heuer om:

Ik doelde eigenlijk op mijn 6105 en niet op jou camera hoor :wink:

Ruud

Vandaag draag ik de Viceroy. Ik zal na twee jaar deze in mijn bezit te hebben er eens een fotootje van maken (maar ik beloof niet wanneer ;)).

Gerwin

Ja, zeker weten, hebben een prominente plaats in de vitrine.
De een draagt meestal een PVD Lejour Valjoux 7734 (nog wel…), de ander een seiko 6105-8110. Ik had je er toch absoluut ook voor bedankt? Of ben ik zo vergeet-achtig aan het worden…
Mocht dat zo zijn, dan hierbij nogmaals hartelijk dank!

Yaffle

Voor mij vandaag weer eens een quartz’je: mijn Seiko chronograph met alarm (type 7T32-5A70) met zwart lederen band.

Niels

Vandaag, deze.
Foto is wel bewerkt hoor :wink: