Woensdag

Goedemorgen deze woensdagmorgen,
Vandaag een van mijn Tissot Seastar automatic horloges:

Prettige woensdag!

De Seiko Sportura ditmaal

Met oog op de aankomende Olympische spelen ga ik voor goud vandaag.

Witte helm, nu met visgraat:

Voor mij vandaag de Christopher Ward Kingfisher LE (heeft wel veel polstijd de laatste tijd)

Gr Ron

Ik heb nachtdienst dus draag ik de Omega,kan ik er dag en nacht van genieten.

Geel monster :smiley: sinds de Rikketik niet af geweest.

Sinds mijn thuiskomst is deze niet meer van de pols geweest :smiley:

De Sinn 144st sa

Poljot Journey

De tissot T-touch trekking.

Vandaag mijn Vijfje:

Hoi Aad, wat een mooie Planet Ocean. Los van de altijd fraaie woensdag topic toch eventjes mijn vraag. Ben zelf bijna toe aan een PO aanschaf. Twijfel nog erg tussen een hele zwarte of dezelfde als de jouwe/uwe. Als ik zo vrij mag zijn wat was jouw/uw keus om deze te kiezen? Met dank en groet een mede toekomstig PO drager/liefhebber, Oscar

eerst mijn Pierre Laro duikertje.
Vanaf dat ik thuis kwam…

De nieuwe aanwinst. Mooi ding…

Groet,
Arno.

Hallo Oscar,
Ik was helemaal niet van plan om een Planet Ocean te kopen,had eigenlijk de stille hoop dat ik een blauwe Seamaster over kon nemen.
Maar deze is naar een andere horlogeliefhebber gegaan.
Om terug te komen op de PO tijdens onze vakantie kwamen we bij een niet zo grote juwelier terecht waar een aantal Omega’s lagen.
Mijn vrouw vond de oranje wel erg leuk en toen kon het spel beginnen.
Na een leuk gesprek over het verzamelen van horloges en het vermelden van een heel goed horlogeforum in NL is het onderhandelen over aankoop en korting begonnen.
Ik weet nog steeds niet wat het precies gaat kosten(creditcard is nog niet afgeschreven)maar ben zeker dat ik hier nog geen occaision kan kopen voor het bedrag waar ik het horloge voor gekocht heb.
Vanaf nu doe ik natuurlijk mijn vrouw telkens attent maken op leuke oranje gekleurde horloges:)
Welke je ook aan wil schaffen, de oranje of de zwarte met leren of met stalen band maakt niet uit,het is een geweldig horloge.
Veel plezier met het maken van je keuze en laat maar zien welke het wordt en succes met onderhandelen.
Een goed gesprek in prettige omstandigheden doet wonderen.

Zeno-Watch-Basel Airplane Diver Automatic (hele mond vol).

Groeten,

Ron.

wie immer

Deze morgen de MWC Diver:

en de rest van de dag de enige echte Sub;):

vandaag heerlijk uitgeRUSt dus deze…:slight_smile:


Gr dennis.

Vandaag mijn SKX007