Ik ben wel benieuwd naar ervaringen van de kwaliteit na langere tijd gebruik. Wie wil deze hier delen?
Erg fijn horloge hoor! Draagt goed, vooral op de beads of rice band. En houdt goed de tijd bij.
Ik vind het ook nog steeds een leuk horloge. Draagt heel comfortabel op zowel de BoR als de tropic en houdt goed de tijd. Ik draag het in rotatie met een 12-tal andere horloges, maar deze zit toch in mijn top 5.
Wanneer ik hem een tijd niet gedragen heb en weer om doe, dan valt het me wel weer op dat de caseback wat scherp is. Maar na even dragen merk je daar niets meer van.
Ik heb nog helemaal geen negatieve ervaringen. Gewwoon een heerlijk en mooi horloge om te dragen. Ik wissel wel vaak af met andere horloges uit mijn best omvangrijke collectie.
Ik heb er twee, de groene (zie foto even hierboven) en de decompressor (zie foto uit thuisland Frankrijk). Beide lopen prima (kan weinig mis gaan met een Miyota, lijkt me), saffierglas, robuuste kast, dus kwalitatief m.i. veel waar voor het geld.
Ik heb deze weer eens uit de mottenballen getrokken. Was vergeten dat ik hem had totdat ik dit topic zag.
Zo zie je nig eens wat, als je een wristshot van je eigen horloge maakt, in dit geval dat ik was vergeten de schroefkroon aan te draaien.