Woman's wrist only

Weer eens wat anders dan het hengstebal van alle andere topics, en ook hier zitten pareltjes tussen! De polsjes bedoel ik dan he ;-).

(mannen met kleine polsjes niet vals spelen he)

17 likes

Mijn lieftallige wederhelft haar pols…

3 likes

10 likes

Van de vrouw des huizes.

9 likes

LeukLeuk initiatief dit topic :wink:
Mijn eigen pols met vandaag:

13 likes

Ze kan mijn horloges dragen. Dan heb je er wel een zestal nodig uiteraard :wink:

6 likes

Pols van mijn vrouw met een boys size PR 516:

18 likes

imageimageimage

19 likes

21 likes

Leuk topic! Dames horloges en/of horloges gedragen door vrouwen krijgen hier niet zo veel (te weinig) aandacht.
Goed initiatief van @j1sp3r. !

Afgelopen voorjaar scoorde ik dit kleine Zodiac horloge op de Rikketik beurs. Ik schat de leeftijd op eind jaren '50, begin '60. Het moet nog wel een keer nagekeken worden door een vakman, want hij loopt niet helemaal lekker, maar zodra ie ook weer technisch in orde is gaat mijn dochter hem dragen.
Hier om de pols van mevrouw Lexaf.

Om te laten zien hoe klein dit horloge is hier nog een prentje, samen met een ouwe Rus die toevallig nog op mijn bureau lag. De Poljot meet 38 mm met bandaanzet van 20 mm, de Zodiac is 18 mm met een bandje van slechts 8 mm.
Omdat het klokje vaste lugs heeft en 8 mm bandjes met een zgn. ‘open end’ moeilijk te vinden zijn heb ik er zelf maar een bandje voor gemaakt van donkerblauw lizard print leer.
Daaronder voor de uurwerk geïnteresseerden: het piepkleine caliber. Ik heb daar geen gegevens van kunnen terugvinden, ook de wijze Dr. Ranfft liet het hier afweten. Mogelijk een eigen ‘in house’ Zodiac uurwerkje. Wie het beter weet mag het zeggen.

10 likes

Leuk idee :clap: :+1: hier mijn Squale 1521 Militare en de pols van mijn ega. Ze weet niet dat deze inmiddels verhuisd is dus :zipper_mouth_face:

20180804_193752_resized kopie

5 likes

No worries… bij niet familiaire patienten draagt zij geen sieraden/horloges. Dit was een weekend spoedje

7 likes

19 likes

Maak hier je profiel foto van. Winst voor iedereen.
Vanwege het horloge uiteraard. :sunglasses:

10 likes

[5/7, 10:33 AM] Miss Dikbips: Ik heb je Tudor gepakt
[5/7, 10:34 AM] Miss Dikbips: Ik vind haar mooi
[5/7, 10:34 AM] Han da Vinci: Mooi.
[5/7, 10:34 AM] Han da Vinci: Don’t wreck it.

11 likes

:face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Ze heeft haar auto ook een naam en geslacht gegeven, don’t judge her. :smirk:

2 likes

Mompelt iets van op ieder potje past een deksel.

6 likes

11 likes

Het Tissootje van mijn vrouwtje (ze is een stuk kleiner dan ik). Overigens goed dat ik er even naar keek, de batterij is bijna leeg,

8 likes