Wordt 2012 een mooi horloge jaar?

Ik ga niets kopen in 2012 (als het lukt:() wel verkopen.

Voor zij die willen verkoper, ik ben nog opzoek naar een leuke Seiko duiker. :smiley: Nu, maar ook nog in 2012. :wink:

gr. Glenn

De jacht zal onverdroten doorgaan naar dat ene horloge wat nog ontbreekt in de verzameling.

met vriendelijke groet,
Aad

o ja dat ene horloge is een Seiko 6138-8010.
Dus als iemand er een te koop ziet,geef effe een seintje.

Als ik de reacties zo lees: dat wordt dus niets met de economie in 2012, en ik ga het niet in mijn eentje doen … :frowning:

Groet
Herman

Goenenavond all,

Denk dat 2012 een mooi horlogejaar wordt.
Heb m’n zinnen gezet op een Speedmaster Pro!

Gr,
Gregg

Zou zomaar kunnen dat een lang gekoesterde wens heel snel in vervulling gaat.

…De Hulk… Zou wel eens aan de collectie toegevoegd kunnen worden.

Gr,

Ron.

dit jaar niks aan horloges gekocht, alleen wat verkocht en een geruild, wat dat betreft kan ik me goed beheersen, ben wel van plan om in 2012 een horloge aan te gaan schaffen, dat zal dan ook mijn grail worden, maar ik heb een probleem.
ik zou om de donder niet weten welk merk/model, de space van roland spreekt me wel aan maar dat budget heb ik voorlopig nog niet bijmekaar, een rolex panerai breitling enz spreken me niet aan, niet dat ik ze niet mooi vind, maar zou er voormezelf geen kopen. maar heb nog een aardig stuk te sparen, en dus tijd zat om horloges te bekijken, tot nu toe nog steeds dik tevreden met mijn verzameling zoals hij al een tijd is, vooral met mijn glycine big9 voor mij persoonlijk een super klok.

grt arie

Er zit misschien iets in de pipeline voor 2012…als het doorgaat zal het al snel kunnen zijn (eerst ff spaarloon innen natuurlijk;)) maar het zal dan zeer waarschijnlijk ook meteen de laatste aankoop van 2012,2013,2014 zijn…denk ik…maar ik zeg nooit, nooit.

Tsja… goede vraag. Het budget ligt klaar maar de twijfel is toegeslagen. Ik neem even dit topic om mezelf te structureren;

Seiko; verkleurde 6309 aan Oyster; status --> klaar.

Omega; been there, done that; status --> Mark II blijft, verder klaar.

Tudor; vette 94010 & briljante 94110 die soms worden gedragen; status --> een spierwitte tritium 79090 blijft lonken maar vindt maar eens een perfecte.

Panerai; 104 BAM!!!; status --> de 104 wordt dagdagelijks gedragen, dat is niet zo maar. Recent een paar Pam’s verpatst dus iets nieuws kopen is zinloos en zorgt alleen maar voor innerlijke onrust.

Military klokjes; Record met T Nato service dial; status --> voor de juiste prijs wordt het klokje verpatst, geen nieuwe wensen.

Rolex; momenteel geen in bezit; status --> een 16600 zou kunnen maar niet voor meer dan 4500. Een 16660 zou kunnen maar dan wel een perfecte en dat is niet eenvoudig. Een nieuwe sub? Ja maar 5100,- blijft veel geld. Toch een 1675 of 1680… ach wellicht. We wachten Munchen maar eens even af.

Iets voor la D; ja, een goede X33 --> zijn die er dan? NEE! :smiley: (geintje, niet boos worden)

Breitling; nog nooit gehad; status --> ik ben er af en toe naar aan het zoeken…

Zo… dat was het wel even. Samengevat; we zien het wel na 29-01 Munchen.

Gr. Roel

Wat is er op 29-01 in Munchen???