Workshop W&V / Open huis

Mogelijk in combinatie met de beurs (zelfde dag, verschillende locaties, is redelijk dicht bij elkaar). Of 2 totale verschillende activiteiten, alles is nog in een pril stadium. Ideeën? Graag! Ook hier weer…belangstelling?

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,2272632

Net even binnen geweest in het nieuwe onderkomen van Wesselink en Vreeker. Erg mooi geworden en een nieuw merk erbij, Muhle.
Iets heel anders: mij werd gevraagd om eens te polsen of er belangstelling is voor een open dag. De bedoeling is dat men dan onder begeleiding het eigen horloge open kan maken, aansluiten op de meetinstrumenten, waterdichtheid testen bijvoorbeeld. Pratende weg bedacht als klap op de vuurpijl…om dat samen doen met de buren, cameraland (www.cameraland.nl) die dan ondersteunen, tips geven en wellicht wat apparatuur beschikbaar stellen om mooie macro foto’s te maken van de horloges. Belangstelling? ergens tegen de zomer? Wellicht combineren met een meeting?

Na wat peiling her en der…doet de wijnhandel (nog een buurman van W&V) ook mee? :slight_smile:

Top initiatief!

Cool!.. i’m in… :)… eerst sleutelen… dan pas wijn… anders komt het niet goed… :slight_smile:

Beetje afhankelijk van de dag lijkt het me ook leuk.

Leuk initiatief, ik doe mee

groetjes Lenno

Ik wil wel op de reservelijst, mocht er te weinig animo
zijn, wat ik me haast niet voor kan stellen :wink:

mvg

Leuk initiatief! Ik doe graag mee. Zeker in combinatie met de buren.

Groet,

Mark

Horloges, fotografie, wijn…er zijn dagen dat ik minder gelukkig ben. Count me in!

Hier wil ik zeker wel bij zijn. Top idee (tu)

Kijk, dit zijn de betere topics!:D(tu)

Geweldig idee, leuke combinatie van alles bijelkaar!

Maarru, misschien hebben ze bij W&V “oefen-uurwerken” liggen? Om aan mn eigen horloge te gaan prutsen lijkt me niet een heel fijn idee, haha!

Prachtig initiatief maar voor mij helaas te ver .

Gr harb

Gaaf initiatief! Ik doe graag mee…

Zoveel verleiding kan ik niet weerstaan, ik doe mee.:slight_smile:

Ik heb ook wel interesse

Zeker interesse, maar ik schat me qua niveau meer in voor level Dokter Bibber dan om achteloos even een (eigen) uurwerk te (de)monteren.

P.S. 's ochtends “les” en 's middags beurs zou toch ook kunnen?