Klopt, de lugs zijn lang, maar op mijn pols past het prima. Ik heb beide modellen gepast.
Opvallend trouwens dat, hoeveel er ruim 2 mm verschil zit in diameter, dat op de pols nauwelijks te zien is. Beide passen goed.
Klopt, de lugs zijn lang, maar op mijn pols past het prima. Ik heb beide modellen gepast.
Opvallend trouwens dat, hoeveel er ruim 2 mm verschil zit in diameter, dat op de pols nauwelijks te zien is. Beide passen goed.
Al eens naar zoân patek world timer gekeken? Misschien is dat wat!
Zojuist gekeken en daar zal het bij blijven
Ah ja, een poll is handig!
0 stemmers
Kan ik begrijpen!
In dat geval zou ik persoonlijk de FC kiezen, mooiere kleursetting. Daarnaast vind ik FC ook een leuk merk, met de Nederlandse roots die het heeftđđ»
Heb zelf een FC slimline, voor zakelijke outfits.
Die Nomos is om te smullen!
Ik vraag me bij dergelijke worldtimers altijd af of (en zo ja, hoe) er ook rekening wordt gehouden met afwijkende tijdzones zoals bijvoorbeeld Sri Lanka (+3,5 uur).
De halve worldtimer van die FC is afgeschermd door de datum⊠onbruikbaar wat mij betreft.
Lugs van de nomos zijn zoals altijd veel te lang en het is eigenlijk geen worldtimer maar tweede tijdzone horloge.
Wellicht is de Montblanc orbis wat. Of een tweedehands Girard Perregaux 1966 WWTC.
https://www.chrono24.nl/girardperregaux/girard-perregaux-wwtc--id19609156.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR zoiets bijvoorbeeld.
Wordt geen rekening mee gehouden. Zomer- en wintertijd is ook altijd weer een gepuzzel.
Die is ook mooi, maar wel weer boven het bedrag dat ik ervoor wil betalen.
Deze is geweldig, ja! Misschien moet ik het bedrag dat ik in gedachten had naar boven bijstellen. Net als de Girard Perregaux hierboven, die ook duurder is.
Mooi model en inderdaad is deze mooie. Staat namelijk ook geen âheimatâ op wat wel op de witte staat, afknapper. Maar verders erg mooi design!
Dan zijn het dus eigenlijk âparts of the worldtimersââŠ
Ik denk dat alle blauwe wijzerplaten het rode huisje hebben en bij de witte kom je ze afwisselend tegen, waarbij âheimatâ vermoedelijk op de oudere exemplaren staat. Indien âheimatâ, dan staan ook de plaatsnamen in het Duits. Anders in het Engels.
FC veel te druk, dat leest niet lekker af.
Alleen het uurwerk van de Nomos is al genoeg om daarvoor te gaan.
Frederique Constant 100% wat een mooi horloge is dat