Worstelingen?!?!

Beste HF leden,

Het leven van een horlogeliefhebber is zwaar te noemen. Graag wil ik jullie vertellen over mijn worstelingen :wink:
Budget, wensen, materiaal en nog meer leuke zoekeisen hebben mij, uiteindelijk naar een aantal aankopen en inruil acties (Tag Heuer 01, Omega Seamaster 300M, Seiko Astron) doen besluiten dat er 2 opties overbleven.
Mijn twijfel was dan ook tussen de Omega speedmaster Dark side of the Moon VS de IWC Top gun Chrono. Ik weet dat plaatjes gewaardeerd worden dus voilà…


Na lang wikken en wegen, bezoeken afleggen en bezichtigingen heeft uiteindelijk de IWC top Gun het voor mij gewonnen.

Nouja, ik ben niet van de hele lange teksten… Het horloge is besteld en ik hoop hem binnen een aantal dagen te ontvangen en dan volgen de plaatjes…Graag hoor ik van jullie de keuze tussen bovenstaande 2!!

32 likes

Voor mij zijn ze allebei mooi, dus de keuze zou bij mij uiteindelijk vallen op hoe het horloge draagt. Alvast veel plezier met de IWC.

2 likes

De IWC! :raised_hands: Als je voor een speedy gaat zou ik een Moonwatch professional halen.

1 like

Weer eens wat anders dan de obligate Moonwatch👍

2 likes

Die is me te klein… Ik had een Seamaster 300M. Prachtige klok en iedere keer dacht ik…hmmm heb niks om de pols…

Gr

Flieger chrono’s vind ik altijd zo’n enorme kakofonie van dikke strepen die allemaal even hard schreeuwen om aandacht, levert in mijn ogen altijd een enorm onrustig geheel op :face_with_monocle:

Voor mij dus zeker de speedmaster :sunglasses:

2 likes

me dunkt dat je een goede keuze hebt gemaakt :ok_hand:
de IWC heeft ook mijn voorkeur :grinning:

1 like

De Speedmaster. Persoonlijk vind ik de IWC wat druk.

3 likes

Ik wou dat ik zulke problemen had…
Schitterende horloges en van een mooie chrono krijg je nooit genoeg!

2 likes

Ik zou dan ook voor de IWC kiezen. De verhouding wijzerplaat vs kast is meer in verhouding. Kortom: goede keuze!

1 like

Speetmaster mooier, IW C te druk.

1 like

Maar de pushes en de kroon dan weer niet vind ik.
Voor mij zou het dus de omega worden.

1 like

De omega zou ik persoonlijk kopen dus het is stukje eigen smaak. Ze zijn beide erg mooi en zie ze niet vaak voorbij komen. Toevallig ook al bij het incomming topic gemeld deze aankoop. Veel plezier er mee :slightly_smiling_face:

1 like

Terechte keuze. Ik zou bij zo’n keuze ook blindelings voor de IWC gaan.

1 like

Voor mij zou de omega met een haardikte winnen.

Beide zijn gewoon ontzettend mooi, dus gefeliciteerd met je keuze :+1:t2::ok_hand:

1 like

IWC tuurlijk!!

1 like

Beide mooi, maar ik was ook voor de DSOTM gegaan.

1 like

Damn ik heb een zwak voor zwarte IWC horloges… :heart_eyes:

2 likes

De Speedy vind ik mooier/iconischer als Tri compax.

Deze Top Gun vind ik er stoer uitzien. Ik zou in dit geval ook voor de IWC gaan.

Gaaf ding hoor! Ik ben benieuwd hoe die bevalt!