We hebben weer een Nederlander die zijn geluk beproeft in horlogeland. Wortelboer Co.
Altijd leuk als iemand de ballen heeft om wat nieuws op te zetten. Maar hier zijn wel heel wat binnenbochtjes genomen. Ik denk niet dat het een lang leven beschoren is.
Wat vinden we er van?
Dit vind ik wel een beetje te ver gaan. Stockfotootjes gebruiken om je mechanische kwaliteit te veinsen:
Ik zie een (te) grote kast met een heel klein kroontje wat nogal uit verhouding is en de naam staat mij niet aan. Geen idee van de kosten maar de kans dat ik met iets om de pols ga lopen waar wortelboer op staat is klein.
Als ze nou de Middle man er tussenuit snijdt, kan dat best wel een manier zijn om luxe horloges betaalbaar te maken voor de gewone man.
Daarmee zou ze in principe de horloge-industrie volledig op zijn kop kunnen zetten.
Ik denk dat het een hit wordt. De zonnebrillen ook. Kan niet uitblijven. Zelfs zo’n ubercoole dude met een grote chunk glas in z’n oorlel draagt Wortelboer sunglasses
Als ze nu het logo kleiner maken, de tekst weghalen… dan is er misschien wel een markt voor. Nu, lijkt me zelfs dat de reguliere consumenten (als in, niet de horlogenerds op dit forum incl. Mijzelf) weinig interesse gaan hebben. En dat is waarschijnlijk het enige dat ze zelf bedacht hebben .
Ben benieuwd of ze een marktonderzoek gedaan hebben.