Wortel- of horlogeboer?

We hebben weer een Nederlander die zijn geluk beproeft in horlogeland. Wortelboer Co. :carrot:

Altijd leuk als iemand de ballen heeft om wat nieuws op te zetten. Maar hier zijn wel heel wat binnenbochtjes genomen. Ik denk niet dat het een lang leven beschoren is.

Wat vinden we er van? :gun: :gun: :gun:

Dit vind ik wel een beetje te ver gaan. Stockfotootjes gebruiken om je mechanische kwaliteit te veinsen:

Maar hé, het doel is nobel. Lekker bezig. Het idee is goed. Uitvoering…?

4 likes

Okee, tien punten voor de buitengewoon geinige naam, verder… meh

3 likes

…

Screenshot_20210615-094646_Chrome

…van een vuile kast ook nog :face_with_hand_over_mouth:

12 likes

Ik zat dus ook al te kijken maar kon niet geloven dat het een oude kast was in deze contest. Rare shit zeg. :thinking:

2 likes

Ach verder prima toch, kost je geen godsvermogen.
Die blauwe is nog wel leuk ook.

Ik zie dit liever dan een mode/plakmerk met dezelfde specs en een prijskaartje van een paar honderd euro.

1 like

De prijzen zijn laag indd, kun je bijna geen miskoop aan doen. Niet zozeer mijn smaak, maar er is wellicht markt voor

Ik zie een (te) grote kast met een heel klein kroontje wat nogal uit verhouding is en de naam staat mij niet aan. Geen idee van de kosten maar de kans dat ik met iets om de pols ga lopen waar wortelboer op staat is klein.

2 likes

AliBaba quartz. Ik zal mijn geld er niet aan besteden.

2 likes

Waarom zie ik de prijzen in $ ipv €. Maakt ook niet uit, ze zijn spuuglelijk.

1 like

Ze heeft dit stappenplan gevolgd! :face_with_hand_over_mouth:

5 likes

Al zouden ze nog zo mooi zijn, de naam in grote letters op de dial is een complete dealbreaker! Logo is wel aardig…

2 likes

Kraak noch smaak. Vlees noch vis. Want wortel. Ik ben geen fan. En het onderscheid urban en classic watches qua design ontgaat mij ook volledig.

Als ze nou de Middle man er tussenuit snijdt, kan dat best wel een manier zijn om luxe horloges betaalbaar te maken voor de gewone man.
Daarmee zou ze in principe de horloge-industrie volledig op zijn kop kunnen zetten.

10 likes

:sweat_smile:

1 like

we doen aan goede doelen :flushed:

1 like

De chronograven zijn wel aardig, het logo+merknaam vind ik te groot en dus niet geslaagd

Ik denk dat het een hit wordt. De zonnebrillen ook. Kan niet uitblijven. Zelfs zo’n ubercoole dude met een grote chunk glas in z’n oorlel draagt Wortelboer sunglasses :sunglasses:

Als ze nu het logo kleiner maken, de tekst weghalen… dan is er misschien wel een markt voor. Nu, lijkt me zelfs dat de reguliere consumenten (als in, niet de horlogenerds op dit forum incl. Mijzelf) weinig interesse gaan hebben. En dat is waarschijnlijk het enige dat ze zelf bedacht hebben :sweat_smile:.

Ben benieuwd of ze een marktonderzoek gedaan hebben.

Terug naar de tekentafel.

Typisch dertien in een dozijn AliExpress horloge…

Hahahaha, manmanman. Proud supporter of the “ikke-eerst-club”.

4 likes