Wostok horloge. Type?

Hallo,

Heb hier een wostok horloge maar geen idee welk model.
Iemand meer info?

Gr,

Niemand?

Volgens mij heeft dit horloge geen specifieke modelnaam, gewoon een mooie dresser handopwinder met datum :+1:

Dat klopt idd ja.
Ach dan gaat ie weer de kast in haha.

Gr,

1 like

Hallo Tokes. Geen idee welke kast dit is. Maar ik denk dat het volgende uurwerk er in zit (edit: ik zie dat deze met blauwe schroefjes is):

2414a handwinder caliber, jaren 90 zou ik zeggen. En dit horloge was voor de export bedoeld gezien de Engelse tekst. Die werden meestal wat nauwkeuriger geassembleerd. :wink:

1 like

Ah ja uurwerk was ik al achter dank je.
Ok thx.
Maar niet mijn soort horloge helaas haha.

2 likes

Graag gedaan, vind Russische horloges interessant, maar deze word ik ook niet warm van. Ben niet dol op Romeinse cijfers. :wink:

Nee idd deze doet niet veel nee.
Maar goed dan krijgt ie een mooi plaatsje in de la.

Thx,

Model mogelijk een 063007 (die heeft een zwarte sunburst dial, deze neigt meer naar bruin als ik het goed zie) gemaakt ergens eind jaren '70 begin jaren '80 als ik het wel heb.

Horloge is in redelijk staat als ik het kan beoordelen met mijn leken oog, als je de juiste gek er voor weet te vinden misschien ook nog wel iets waard.

Dit is een foto wat ik even van het web heb geplukt van een 063007:

Heb ik nu iets gewonnen?

Oh nice dus man!!
Jij hebt vanavond een lekker biertje gewonnen en verdient haha.

Daar gaan mijn goede voornemens voor 2020.

Die gaan altijd stuk in de 3de week na de jaarwisseling haha.

En idd dat is het horloge alleen heel weinig info over te vinden.

1 like

Grappig hoe anders een foto kan ogen. Vanaf de foto’s van ts had ik het horloge beoordeeld als meh, maar nu zit ik er half naar te zoeken :smile:

1 like

Fout goud wordt toch de trend in 2020 als ik sommige forumleden mag geloven … kan deze klatser prima aan voldoen.

1 like

Dat moet haast wel een foto van mroatman zijn :grinning: