Would you rather...

Ik zeg invicta, buiten de monsters die er tussen zitten hebben ze hier en daar wel ooit een leuk modelletje duiker of speed timer.

Heb zelf een duiker met nh35 uurwerk. Prima horloge voor wat het is. En vaak voor heel weinig geld op de 2ehands markt te verkrijgen.

Mijn pro diver heeft me ook maar 3 tientjes gekost geloof ik op marktplaats

Foto geleend van internet

2 likes

En het design ook precies :innocent:

3 likes

Dat is zeker waar

1 like

Ik heb er eigenlijk nog nooit een vastgehad. Voor €30 kan je prijs/kwaliteit natuurlijk niet veel verkeerd doen. Aan nieuwprijs zou ik eerder voor een San Martin gaan denk ik. Heb je ervaring met submariner homages/clones?

1 like

Nee geen ervaring met san martin, deze invicta is ook de enige submariner “clone/hommage” in mijn bezit.

Hij werkt voor mij prima met wat ik er mee doe. Voornamelijk in het zwembad heen en weer. Zonder dat ik me zorgen hoef te maken dat ik hem ergen tegen aan buts.

Kwa kwaliteit voelt hij prima, heeft wat gewicht bij zich en is goed afgewerkt. Ook het uurwerk is meer als prima seiko zijnde.

De Diesel anytime. 4 tijdzones is immers ideaal voor de ambitieuze belegger, die de vinger aan de bedieselde pols wil houden van de beurzen van Brussel, Londen, New York en Tokyo.

2 likes

Diesel No Way. Somber donker horloge.

Ik vind de :rainbow: kleurtjes @GroteBozeWolvin van Invicta veel leuker!
Bovendien is Invicta een gerenommeerd horloge merk en de Diesel wordt in Europa verboden.

3 likes

Je vergeet optie drie:

Een amputatie van de horloge-arm bij de elleboog.

2 likes

Haalt de euro norm niet inderdaad.

1 like

Blanco stem van mijn kant

Ali twee niet.

Oei… ook voor mij beide niet. Maar smaak komt met de jaren zeggen ze :smiley:

Sorry. Geen van beiden.

Gek misschien, maar dat vind ik ook altijd van de Bulgari Octo Finissimo.

2 likes

Die is dan ook zo lelijk dat ik vol overtuiging de Diesel zou pakken.

2 likes

:rofl:

Als ik je een tip mag geven. Allebei laten liggen en deze kopen :point_down:

3 likes

Moeten we hier echt op antwoorden?

100%

Iets met kaf en koren…

Die chapter ring :drooling_face: