Vandaag, tussen de boodschappen door, toog ik naar de betreffende juwelier aan het eind van mijn straat en heb mij de Seiko Prospex SRP653K1 laten aandoen door de dienstdoende dame. Nu ben ik echt verkocht. Dat ding zag er fraai uit om mijn pols, mooie grote duiker. Ik vertelde haar van mijn Seiko MM en dat ik die snel hoop te verkopen ter faveure van deze klok. Een aankoop welke ik deze keer eens niet via internet ga doen. Zo, de actuele foto’s van mijn MM zijn gemaakt en nu ga ik werken aan een verkoopstatus. Toedeloe.
De verkiezing van het meest subtiele sluikreclame van 2015 wordt wel een beetje saai zo. Het is een gelopen koers vrees ik. Als voorzitter van de jury zou ik graag de medaille alvast klaarleggen in een envelop.
Wat is je adres? 

On topic: veel te mooi om weg te doen, zie eigen foto’s 
Lekker houden dus!
Eens!!! Als horlogeadept hou ik wel van wat sluikreclame! Zeker als het een MM 300 betreft!!!
Maar je foto… Oeffff"…zijn dat beschadigingen op de bezel? Bij 50? Of komt dat door het overvloedige halogeenlicht? Ook de voor de MM 300 kenmerkende shine op de Bezel kan ik niet ontwaren… Nee sorry Mickey,… Als ik op basis van deze presentatie een bod zou moeten doen dan zou je vast beledigd zijn… 

In het echt is ie vast mooier 

In het echt is ie idd veel mooier. Is bij lamplicht gefotografeerd. Nou ja, ik doe het er mee. De Prospex SRP653K1 is echt veel mooier dan de SBDX001 maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ik ga voor de looks. De Marinemaster is wel een knappe duiker maar ik denk dat ik er op uitgekeken ben.
MM is verkocht.
Haha… wat een post!
En dat in een topic dat echt geen verkapt verkooptopic moest zijn…
Ik zit in de marketing business. Het was onbedoeld om mijn 2e natuur te misbruiken hier. Enfin, ik dank het Horlogeforum.nl voor haar coulance. Plus ik heb nu ook direct de SRP653K1 gekocht. Natuurlijk ben ik schatplichtig om hier binnenkort een paar knappe foto’s van deze Seiko 50th Anniversary LE Baby Tuna te plaatsen.