Wow, de Seiko Prospex SRP653K1

Gisteren zag ik bij mijn plaatselijke juwelier de Seiko Prospex SRP653K1 in de etalage. Wat een duiker dát is… maar ja, 630 ballen. Ik dacht meteen, ik ga mijn Seiko verkopen. Is dat nu wel een goed idee? Ik gebruik 'm niet zo vaak dus… tja, twijfel, twijfel. Maar áls ik 'm verkoop zal ik hem eerst hier aanprijzen. Ik heb geen zin om zo’n kostbare Seiko duiker op de post te doen.

(EDIT DOOR MODERATOR)

Lolbroek

Ik hoop dat je een grapje maakt… :wink:

Ik lees dit als een verkapte advertentie.

1 like

En dat is geen grapje. Ik vind die SRP653K1 mooier dan de MM.

Nee, nee. Zeker niet. Sommige kunnen mijn gedachten niet voorstellen.

Ik dacht ook hu… maar gelukkig ben ik dus niet de enige. :grimacing:

[quote=“MickeyMouseDive, post:5, topic:52300”]
Maar áls ik 'm verkoop zal ik hem eerst hier aanprijzen. [/quote]

Even voor de zekerheid. Heb je wel verkoop rechten? :wink:

Oke, blijkbaar vergis ik me. Je hebt blijkbaar niet door dat je geen verkooprechten hebt op het forum. Ik stel voor dat je de off topic rubriek af zoekt naar onderwerpen daarover, meestal herkenbaar aan het slotje ervoor, omdat ze bijna altijd uit de hand lopen.

2 likes

Ik ben aan het vasten met horloges… :slight_smile:

1 like

Oh, dat had ik nog niet door. Kukel deze topic dan maar weg. Ik ga een aanvraag doen.

1 like

Je kunt dit niet aanvragen.

http://www.horlogeforum.nl/t/hoe-zit-het-met-die-trust-levels/42160?source_topic_id=52300

Ik ben sinds 2009 lid hier maar post niet zo vaak. Ik zal kijken hoe ik e.e.a. kan fixen. Merci Marijn.

1 like

on topic:

die srp653 is op zich wel geinig, maar beetje prijzig voor een plastic shroud modelletje. Voor iets meer koop je n echte Tuna.

En die marinemaster is echt wel n klap mooier! maar ieder zijn ding.

Sowieso vind ik de meeste Prospex modellen sinds ze wereldwijd verkocht worden geinig maar niet echt mooi.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Nee die heb ik al een tijdje. Oud topic is gereanimeerd.

I stand corrected! :wink:

maar toch is n echte Tuna fraaier imho

1 like

Eens ! :smile: