Wow eindelijk de Atlantic Worldmaster Art Deco!

Dit horloge kwam iedere keer weer voorbij op mijn wishlist. Was lastig te krijgen of erg duur. Ik had al eens een gelijkend model van Blyssa (de mecaline) aangeschaft maar heb die weggedaan. Ik wilde eigenlijk een echte Atlantic. Vandaag kwam ik er een op ebay tegen. Een bod gedaan en niemand ging er over heen. Sterker nog ik was de eerste bieder. Hij is uit 1994. Gebruikt maar in goede staat en heeft de doos en tag er ook bij! Dit is een foto van de verkoper. Kan niet wachten tot hij binnen is.

De foto is van een Hamilton Ventura:S:S

XXoF Schreef:

De foto is van een Hamilton Ventura:S:S

Lol zag ik ook net…Is aangepast.

Echt een mooi horloge, weet dat.

Deze zal wel niet snel op Horlogemarkt terecht komen;), prachtig horloge.

Grtz Sjef

Prachtig horloge met veel stijl.
Eindelijk heb je hem dan en hou hem nu ook a.u.b.
Veel plezier
Jack

Dat is een chique horloge zeg!!

(tu)

een mooi klasiek horloge, niet mijn smaak maar dat doet er natuurlijk helemaal niet toe, moet een goed gevoel geven hem nu eindelijk te bezitten, en zoals als Jack al aangeeft, niet meteen maandag in de verkoop doen heh;) Veel plezier er mee.

Dan heeft het geduld toch nog gewonnen en nu veel succes met het wachten op dit mooi horloge

gr Pieter

tof dat je hem eindelijk hebt!

Je hebt er even voor op de loer moeten liggen, maar nu komt-ie toch eindelijk jouw kant op. Hij is je gegund, Dreski! :slight_smile:
En verdikkie, 't is een mooi horloge! (tu)

Mijn beste,

En ik maar denken dat je zo’n Atlantic Worldmaster Art Deco al had. Of hebt gehad??

Doch voor straks:
“oogjes dicht en snaveltjes toe”.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Tissot62 Schreef:

Mijn beste,

En ik maar denken dat je zo’n Atlantic Worldmaster
Art Deco al had. Of hebt gehad??

Doch voor straks:
“oogjes dicht en snaveltjes toe”.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LVZK6BMK-D.jpg

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Nee beste Coenraad. Hij leek er wel erg op. Het was een Blyssa.

Tja dat logo van Atlantic vond ik altijd al mooi. De Atlantic heeft ook mooie cijfers erop in Art-Deco stijl.

Van harte, je geduld wordt uiteindelijk beloond!
Ik heb deze

van Zeno overgenomen, afgelopen zomer. Is niet ieders ‘cup of tea’ maar mij bevalt ie prima.

Mooi hoor!
Gefeliciteerd!
Bijna net zo mooi als de Blyssa :slight_smile: :wink:

Die is ook mooi! :wink:

Gefeliciteerd met je aanwinst. (tu)

Hoi dreski,

Gefeliciteerd met je Atlantic Worldmaster,ik hoop dat je er net zoveel van mag genieten als ik van deze (tu)

Groet Aviator

Mooie aanwinst, dat hij maar snel binnen mag komen.

Groeten,

Martin

Mooie klassieker. Net als die zwarte van Aviator trouwens. Hopelijk heb je hem snel binnen. En dan gewoon houden dat ding.
Op de Duitse E-bay wordt het logo met de passer weleens een Vrijmetselaarsteken genoemd, maar jaren geleden heeft iemand hier op het forum uitgelegd dat dat onzin was en dat het logo een heel andere oorsprong had. Weet iemand nog hoe dat zat?

het is wel degelijk een vrijmetselaars symbool maar zoals veel symbolen heeft 't meerdere betekenissen. In de duiding kan je dus meerdere kanten op maar het valt niet te ontkennen dat dit symbool één van de meest gebruikte symbolen is van de Vrijmetselarij.