WOW wat een beauty ???????

Beste forum gebruikers. Ik zie hier het topic te koop oris carl beshear.

Ik vind dit echt zon mooi horloge. Zelfs miss een grail van mij. Hopelijk ooit in mijn bezit bij de collectie :innocent::innocent:.

Ik reageer alleen met de tekst :::

Wow Wat is dat een beauty :star_struck:.

En ik word nu geflagd.
Sorry hoor , maar waar slaat dat nu op ???
Dat snap ik echt niet.
Of ligt dit nu aan mij :innocent::innocent:

3 likes

Gij zult niet reageren in een verkooptopic!

7 likes

Als dat de forum regels zijn, dan bij deze mijn excuus :innocent::innocent::innocent:

5 likes

De kans is zelfs redelijk aanwezig dat je er een ban van een dag voor krijgt.

1 like

Je zou ze kunnen lezen…

1 like

Gebeurt vaker en vast niet met opzet, is alleen wel nadelig voor de TS… zijn topic gaat op slot, ben niet van het vlaggen, om deze reden… TS kan hier niets aan doen…

3 likes

Maakt voor verkoper geen zak uit. Alleen maar meer aandacht voor zijn horloge. Reacties gaan toch per PB.

4 likes

Is ook weer zo, xtra reclame :sweat_smile:

1 like

Zou het?

9 likes

Jij wel.

2 likes

Ik ga heel hard moeten lachen als hij géén ban krijgt.

2 likes

Zou leuk zijn om een topic te maken waar je wat potentieel te verkopen klokken kan delen en ook hierop commentaar geven, officiële verkoop via blauwe rubriek.

Was er, werkte niet :wink:

2 likes

Phhffff. Zal niet meer gebeuren jongens. Ik zie nu idd ook in wat een gigantisch groot probleem dit is ja. Dus mijn oprechte excuses voor deze grote nalatige fout van mijn kant. :innocent:

3 likes

Dat heb ik gemist. Waarom werkte dat niet?

Ik had over elke advertentie wel een opmerking.

4 likes

Kan de beste overkomen!

Lekker kritiek geven op plaatjes maar vooral afgeven op te hoge prijzen… zorgde voor veel onrust :joy:

Dat is toch een beetje hetzelfde als een gebruiksaanwijzing of een bijsluiter lezen.

1 like

Dit dus:

Soms gebeurt het wél met opzet en heel bewust. Dan moet je niet gaan huilen als je een ban krijgt. Hoort erbij. Voor een “Wow. Wat een beauty zeg!” opmerking wordt je er echt niet direct afgegooid volgens mij.

Even wat anders @Attiebradder. Goeie smaak! Hoewel ik zelf niet snel voor een horloge in brons zou gaan, moet er erg aan wennen… :sunglasses: