Wps

Bandje verkocht aan @WPS, goede ervaring, probleemloze deal, aanrader :+1:

1 like

Vanmiddag een Erika’s op de bus gegooid, richting @WPS. Vlotte deal, fijne communicatie. Thanks! Ook ik zeg: Aanrader. :ok_hand:

1 like

Bandje verkocht aan Wouter @WPS , prima deal en alles goed verlopen.
Tot een volgende en veel plezier ermee!

1 like

Mijn Pelagos LHD aan @WPS verkocht.
Nette kerel , eerlijke onderhandelingen en komt ook netjes zijn afspraak na.

Aanrader om met Wouter zaken te doen :+1:

1 like

Zeer fijne deal gemaakt met @WPS (Wouter), snelle verzending en goede communicatie. Aanrader!

1 like

Snelle deal met @WPS voor mooi Hirsch bandje. Communicatie helder en vriendelijk. Dank!

1 like

Zeer fijne deal met @WPS
Sympathiek en oprecht, doet wat hij zegt!

1 like

Fijne en snelle deal met @WPS gemaakt. Binnen een dag deal rond én horloge werd aan huis gebracht! Top.

1 like

Snelle deal gemaakt met @WPS. Vriendelijke communicatie en uiterst snelle betaling. Aanrader om zaken mee te doen.:+1:

1 like

Net een fijne deal met @WPS gemaakt en even afgesproken voor de overdracht, op gepaste afstand uiteraard. Tot de volgende keer :raised_hand_with_fingers_splayed:

1 like

@WPS is prettig in het contact, maakte op verzoek hele goede en eerlijke foto’s van het horloge en komt afspraken snel na. Aanrader! :+1:

1 like

Wouter @WPS bood een Omega horloge aan waar ik al langer naar opzoek was, door omstandigheden kon ik niet bij hem langs komen, en wou ik het horloge laten versturen.
Wouter heeft diverse extra foto’s en een filmpje gemaakt van het horloge, fijne en vlotte communicatie, snelle deal kunnen maken en het horloge werd ook snel verzonden.
Alles kwam helemaal overeen met de omschrijving en de foto’s, zou zo weer iets kopen bij Wouter!

1 like

@WPS heeft me zojuist een Nato strap verkocht. Communicatie snel, duidelijk en vriendelijk. Top!

1 like

Zonet een B&S bandje binnengekregen van @WPS. Perfect verpakt en snel verzonden. Top communicatie, aanrader!

1 like

Flatlink aan Wouter @WPS verstuurd.
Snelle deal, alles prima!

1 like

Bandje aan @WPS verkocht snelle communicatie en afhandeling aanrader

1 like

Vanmiddag een prachtige Squale bij Wouter opgehaald. Was in absolute nieuwstaat. Communicatie verliep snel en vriendelijk. Afspraak was ook snel gemaakt. Kortom, aanrader! Nogmaals dank.

1 like

Bandje gekocht van @WPS
Aanrader om zaken mee te doen :+1:

1 like

Bandje verkocht aan @WPS. Prettige deal.
Communicatie verliep soepel en Wouter betaalde vlot. Aanrader :ok_hand:t2:

1 like

Horloge verkocht aan @WPS. Prima communicatie en gezellig onderonsje. Tot de volgende keer Wouter!