Wrak van de pols

Kunnen ook best waardevol zijn die traser`s, zie hier :slightly_smiling_face:

Mijn hemel. Dan hou je wel erg van Michael Caine :joy:.

met de hamer de

met de auto erover heen en

Zoiets Fred?
Maar eerlijk is eerlijk, @GiveMeYourDough maakt wel prachtige foto’s, en van een uniek stukje modding! :ok_hand:
:grin:

4 likes

Kan helaas niet zeggen dat hij er mooier van is geworden.Maar een wrak is het ondertussen wel.Maarja hij doet nog altijd wat ie doen moet.

5 likes

Vintage heet dat toch

@FransT kassa 3 alstublieft.

:pray:t3:

3 likes

Precies dat.
Als je dan toch gaat modden maak er dan ook iets unieks van.
Wat heb je nou aan een andere bezel/ wijzers/ wijzerplaat/ whatever, waarna je nog steeds een gewoon normaal horloge over hebt en waarbij nog niet een op 1000 mensen ziet dat er iets aan veranderd is
Geef mij dan maar zoiets of een plaat vol verfspatten of zo.
Dan heb je tenminste iets unieks.

2 likes

Inderdaad, en toendertijd kregen uitleg van het proces. Is echt niet zo simpel, “van laat die plaat maar roesten”, gewoon een week in compost.
Ben vergeten wat er allemaal voor nodig was. Maar ziet er prachtig ‘op geroest’ uit. En is geseald voor zover ik weet. :wink:

1 like

geven de buisjes van de wijzers nog licht?

Van nieuw gekocht tot klushorloge en nu wegens nog weinig aan het klussen gedegradeerd tot wrak van de pols.
inmiddels 25 jaar in bezit, nooit geen onderhoud gehad en gewoon weer lopen na enige beweging.

Dat noem ik eerder een vintage horloge wat nooit een service heeft gehad, je bent af. Deze is te mooi :grin:

Bijvangst. Verschrikkelijk. Als ik er ooit iemand blij mee kan maken dan ben ik de rotste niet. Doet ook zeer om mijn pols en gebruikt 3 batterijen

4 likes

Gelukkig niet van mij maar een klant bracht deze Breitling. Heeft ruim 1 jaar met water schade in de kast gelegen.

Economische Total los

6 likes

Uit nostalgische overwegingen…

Hartelijk dank voor deze throwback @Eddie !

2 likes

U riep?

2 likes

Die dames bedoelde ik dus.
Vooral de Gshock’s vind ik prachtig.
Maar vooral, hierbij zie je meteen dat je iets unieks in je handen hebt.

1 like

Misschien ten overvloede, maar ik vroeg aan @Eddie of hij zijn afgeragde Pulsar nog eens wilde laten zien. Ed zei toen maak dan een topic met wrak om de pols. Misschien moet het topic dan maar veranderen in oerlelijke horloges. Want ik zie best wel lelijke horloge’s/schoenen hier verschijnen. Maar vallen allemaal in het niet bij die Pulsar van Ed. Voor mij is een wrak een horloge in ZEER SLECHTE staat lopend of niet en eigenlijk nog geschikt voor de kliko. Dus zeg maar wat jullie hier willen zien in dit topic :wink:

Deze kan voor mij door als een wrak, moet ietsje opgeknapt worden :grin:

Leuk topic!

9 likes

Total loss

1 like