WristCandy

Topdeal gemaakt met Jeroen!
Goede communicatie en het horloge exact als beschreven! Aanrader! :beers:

1 like

Afgelopen week wederom een aangename en vlotte deal gedaan met @WristCandy :+1:
Bedankt Jeroen en met zekerheid tot de volgende :grin:

1 like

Woensdag een zeer mooi horloge gekocht van @Pascal15.

Bij de aankoop wilde ik graag advies van een kenner en daarom had ik Jeroen van @WristCandy gevraagd of hij wilde assisteren.

Afgelopen zondag had ik Jeroen hierover gebeld en hij stond er voor open.
Woensdag werden we hartelijk ontvangen op het mooie kantoor van Jeroen en hebben we uitgebreid gepraat over al het moois dat deze hobby te bieden heeft. Vervolgens heeft Jeroen zowel Pascal als mij geholpen de deal rond te maken.

Hartelijk bedankt hiervoor Jeroen!

5 likes

Via Jeroen @WristCandy een schitterende SARX035 gekocht. Topervaring! Vriendelijke en snelle communicatie, snelle verzending en perfect verpakt. Tot de volgende!

2 likes

Prima dealtje weer met Jeroen @WristCandy.

Altijd wel iets moois in huis en fair qua prijspeil. Dank weer Jeroen!

1 like

Ik zag op de site van @WristCandy een mooie Zenith Cronomaster Sport voorbij komen als “incoming” , meteen contact opgenomen met Jeroen over dit horloge en wat ik had in te ruilen.
De deal was snel gesloten, daarna contact gehad over het ophalen van dit horloge, maar wat bleek jeroen zat binnenkort in de buurt van mijn werk en is het horloge af komen geven, onder het genot van een bak koffie.
Kortom dit was wat je noemt echt “red carpet service”, een aanrader !

13 likes

Was gezellig ook nog, heel veel draagplezier met de Zenith :ok_hand:t2:

Mooie horloge gekocht bij Jeroen
Ook zeer mooie ingeruild
Was top Jeroen en super mooi uitzicht
En ook goeie koffie

Vandaag de Seamaster 300M mogen ontvangen van Jeroen @WristCandy, netjes (verzekerd) verstuurd.
Kortom een vertouwd adres, wat ik zeker zou aanraden.

3 likes

Top! Fijn dat hij een goed nieuw thuis heeft gevonden, geniet ervan!

1 like

Hij voelt zich al helemaal thuis :wink:

1 like

Jeroen is topper
Even op en neer naar zijn mooie woonplaats
Lekker kop koffie wat gekletst over horloges
En blij weer terug top Jeroen :+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3:

1 like

Wederom een prima deal gemaakt met Jeroen. Topgozer! Aanrader dus :+1:

1 like

En weer een prettige ervaring met Jeroen (@WristCandy) … :sunglasses:

Deze keer wedrom een SPB149J1, een model van Seiko die ik op de kop af twee jaar terug ook al een keer bij Jeroen heb gekocht. Zoals het bij mij vaker gaat (… ik heb last van flipperitus :see_no_evil:) koop ik een horloge meerdere keren, zo ook deze Seiko.

Ook deze keer was het horloge snel verstuurd en als PostNL een beetje zijn best had gedaan had ik het horloge zaterdag al in huis kunnen hebben. Als altijd fijne en vlotte communicatie, … er is wéér helemaal niks op aan te merken! Topdeal.

Wat mij betreft weer vijf sterren uit vijf!
:star::star::star::star::star:

Dank je wel Jeroen en tot een volgende. :beers:

1 like

We moesten een stukje rijden, maar het was de moeite ook meer dan waard :+1::+1:
Altijd leuk een mede horlogefanaat te spreken, het was gezellig en een prima deal … een aanrader dus :blush::+1: