WristCandy

Ik zag op de site van @WristCandy een mooie Zenith Cronomaster Sport voorbij komen als “incoming” , meteen contact opgenomen met Jeroen over dit horloge en wat ik had in te ruilen.
De deal was snel gesloten, daarna contact gehad over het ophalen van dit horloge, maar wat bleek jeroen zat binnenkort in de buurt van mijn werk en is het horloge af komen geven, onder het genot van een bak koffie.
Kortom dit was wat je noemt echt “red carpet service”, een aanrader !

14 likes

Was gezellig ook nog, heel veel draagplezier met de Zenith :ok_hand:t2:

Mooie horloge gekocht bij Jeroen
Ook zeer mooie ingeruild
Was top Jeroen en super mooi uitzicht
En ook goeie koffie

Vandaag de Seamaster 300M mogen ontvangen van Jeroen @WristCandy, netjes (verzekerd) verstuurd.
Kortom een vertouwd adres, wat ik zeker zou aanraden.

4 likes

Top! Fijn dat hij een goed nieuw thuis heeft gevonden, geniet ervan!

1 like

Hij voelt zich al helemaal thuis :wink:

1 like

Jeroen is topper
Even op en neer naar zijn mooie woonplaats
Lekker kop koffie wat gekletst over horloges
En blij weer terug top Jeroen :+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3:

1 like

Wederom een prima deal gemaakt met Jeroen. Topgozer! Aanrader dus :+1:

1 like

En weer een prettige ervaring met Jeroen (@WristCandy) … :sunglasses:

Deze keer wedrom een SPB149J1, een model van Seiko die ik op de kop af twee jaar terug ook al een keer bij Jeroen heb gekocht. Zoals het bij mij vaker gaat (… ik heb last van flipperitus :see_no_evil:) koop ik een horloge meerdere keren, zo ook deze Seiko.

Ook deze keer was het horloge snel verstuurd en als PostNL een beetje zijn best had gedaan had ik het horloge zaterdag al in huis kunnen hebben. Als altijd fijne en vlotte communicatie, … er is wéér helemaal niks op aan te merken! Topdeal.

Wat mij betreft weer vijf sterren uit vijf!
:star::star::star::star::star:

Dank je wel Jeroen en tot een volgende. :beers:

1 like

We moesten een stukje rijden, maar het was de moeite ook meer dan waard :+1::+1:
Altijd leuk een mede horlogefanaat te spreken, het was gezellig en een prima deal … een aanrader dus :blush::+1:

Perfecte ervaring met Jeroen.

Hij heeft een horloge van me gekocht. Communicatie recht door zee en prettig. Supersnelle betaling.

A++++ would sell again!

1 like

Leuk contact gehad met Jeroen @WristCandy elkaar getroffen bij Van der Valk onder het genot van een bakkie koffie een mooie nieuwe aanwinst erbij, blij mee :blush: betrouwbare partij om zaken mee te doen.

Nog leuke attentie van Jeroen ontvangen :+1:t2:

3 likes

Een Explorer gekocht bij @WristCandy . Jeroen reageert snel, verzendt snel en beantwoordt ook na de verkoop al je vragen :+1:.

Aanrader!

5 likes

Vandaag weer eens prettig zaken gedaan met Jeroen. Het is ff rijden maar dan heb je ook wat. :+1: :crazy_face:

Groeten
Rutger

1 like

Vanmiddag het nieuwe kantoor van Jeroen (@WristCandy) bezocht. Het was eindelijk ook een eerste live kennismaking. De vorige ervaringen gingen allemaal via mail en de post enzo. Dat verliep allemaal uiteraard helemaal vertrouwd en prima, maar elkaar even de hand schudden is toch veel leuker!

We hebben lekker zitten keuvelen over vervlogen tijden, uiteraard ook over horloges etc. Ik kwam natuurlijk om een horloge op te halen én om er een te brengen en dat ging helemaal volgens plan. Het was van de week al een hele vlotte afhandeling en mijn ‘nieuwe’ Tudor (want dat is het geworden) was zoals beschreven, in topstaat.

Hele fijne ervaring weer! Vijf sterren uit vijf …
:star::star::star::star::star:

Dank je wel Jeroen, tot de volgende. :beers:

5 likes

Was vooral ook heel gezellig. Veel plezier met je nieuwe aanwinst en tot de volgende!

2 likes

Opnieuw een aangename ontmoeting met Jeroen (@WristCandy) , fijne babbel over horloges en een leuke deal. Steeds een aanrader.

2 likes

Vandaag bij Jeroen langs geweest in De Parochie. Converteren doet hij niet aan…gelukkig maar. :sweat_smile: Horloges daarentegen…moet je echt voor bij Jeroen zijn! Neemt alle tijd wat fijn is voor iemand zoals ik die ter plekke een keuze wil maken uit 3 horloges. :nerd_face: Hartelijke ontvangst…op een erg leuke locatie. Dank Jeroen :+1:

Happy retour met een frisse look om de pols…

14 likes

Zaken gedaan met Jeroen, gewoon alles duidelijk en volgens afspraak, kortom prima zaken doen met Jeroen!

2 likes

Het was 2x raak in 3 dagen. Weer een hartelijke en gezellige ontvangst bij Jeroen. :ok_hand: Alles vooraf afgestemd en de deal was dus in principe al wel rond. Zeer blij met m’n nieuwe knaller om de pols! :star_struck:

10 likes