WristCandy

Na verschillende keren met Jeroen om tafel te hebben gezeten voor de koop van een horloge was het nu eens de andere kant op… tenminste… bijna de andere kant op.

Vanwege de aankoop van een nieuwe woning heb ik besloten om mijn bescheiden collectie terug te brengen naar een kleiner aantal. De afgelopen periode heeft Jeroen daarom in consignatie een aantal horloges voor mij verkocht.

Net zoals de koop van een horloge bij Jeroen prettig verloopt, is dat ook het geval bij deze service. Binnen afzienbare tijd heeft Jeroen mijn horloges tegen een -wat mij betreft- zeer redelijke prijs verkocht.

@WristCandy; Dank voor je snelle hulp en de mooie keuken! :laughing: :yum:

2 likes

Was weer eens nodig om zaken te doen met Jeroen @WristCandy , uiteraard alles weer naar wens verlopen. Prima vent en alles zoals het hoort, en uiteraard nogmaals bedankt :+1:

1 like

Vandaag uitstekend zaken gedaan met @WristCandy Jeroen! Natuurlijk een leuk gesprek over horloges en mijn nieuwe horloge in ontvangst mogen nemen. Ik kan iederen aanraden eens in zijn ‘winkeltje’ te kijken en een horloge van Jeroen te kopen. Dank en tot de volgende keer!
:star: :star: :star: :star: :star:

1 like

Vanmiddag afgereisd naar het mooie Zeeland om een schitterende IWC te komen bezichtigen. Wat woont Jeroen @WristCandy mooi zeg! Het was direct gezellig en ja, als je bij een horloge gaat kijken, dan loop je het risico dat je niet met lege handen weer huiswaarts gaat. Tevens nog een hobby gemeen: W124 Mercedes-Benz. Graag nog eens! Warm aanbevolen. :blush: :+1:

1 like

Mijn omega verkocht aan Jeroen. Snelle communicatie, nette prijs, aanrader

1 like

Prima deal met Jeroen gedaan. Fijne ontvangst, mooie omgeving. Would recommend

6 likes

Opnieuw een hele fijne ervaring met Jeroen @WristCandy. Online een (uitstekende) deal beklonken en afgesproken in (of op?) het immer prachtige Tholen. Ontzettend vriendelijke en warme ontvangst. Onder het genot van een glaasje gemeentepils en Iron Maiden :metal: de overdracht gedaan. Alles naar wens en ik ben een absoluut droomhorloge rijker. Van harte aanbevolen! :blush: :+1:

Nou ja, hier is hij dan nog een keer:

Is het geen plaatje? :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Beide zijn top ! Horloge + Jeroen

:+1:t2:

1 like

Mooie Datejust 41 van Jeroen @WristCandy gekocht.
Gezellige ontvangst in Zeeland op een schitterende locatie met de bootjes direct voor het terras. Horloge lag al klaar en nog even gezellig beetje kletsen over de hobby.
Mooie pot Jelly Beans erbij gekregen en tevreden weer huiswaarts.
Een goed adres om een nieuwe aanschaf te doen.

6 likes

Wederom een super aangename deal gedaan met @WristCandy
Zeer gezellige ontvangst en horloge natuurlijk tip top in orde!
Bedankt Jeroen!

1 like

Dikke Omega bij Jeroen gekocht, mooi ding, conform beschrijving (iets mooier zelfs…), goed verpakt. Maar bovenal gewoon weer een fijne ervaring met @WristCandy :ok_hand:

1 like

Wristcandy +10!

Leuke deal gemaakt met Jeroen! ( wristcandy).
Aardige, enthousiaste kenner en liefhebber! Dat was meteen zichtbaar! Super blij met de aankoop!

Bedankt Jeroen!

1 like

Ik heb bij Jeroen van @WristCandy een mooie portugieser gekocht, ik wilde graag wat horloges inruilen, dat was een prima deal. Kers op de taart was dat Jeroen toevallig in de buurt moest zijn, en naar me toe kwam, dat was helemaal ideaal uiteraard :wink: Bedankt!

4 likes

Hier ook een tevreden klant!
Mooie Omega Railmaster gekocht bij Jeroen.

:white_check_mark: top locatie
:white_check_mark: top horloge
:white_check_mark: top verkoper!

Hier ga ik vaker komen denk ik :+1:

2 likes

Opnieuw een top deal gedaan met Jeroen @WristCandy! Het was absoluut geen straf om gisteren af te reizen naar het mooie Tholen met de Benz in het zonnetje. Ik ga ook het vinkjesmodel gebruiken:

:white_check_mark: Top locatie
:white_check_mark: Top horloge
:white_check_mark: Top deal
:white_check_mark: Top verkoper

Bedankt weer Jeroen! :blush: :+1:

3 likes

Wederom topervaring met @WristCandy.
Bedankt Jeroen en tot de volgende keer :ok_hand:t2:

1 like

Ook hier wederom perfecto
Graag tot de volgende Jeroen

1 like

Vandaag weer een goede deal gesloten met Jeroen van @WristCandy voor een mooie Navitimer. Dank Jeroen voor de vriendelijke ontvangst en het feit dat ik het adres van je nieuwe locatie mocht testen :slight_smile:
Tot de volgende keer.

3 likes

Top service!
Ik kan wel een lade superlatieven opentrekken, maar het is gewoon erg prettig zaken doen met Jeroen!

1 like

Horloge gekocht bij Jeroen @WristCandy.
Prettige en fijne ervaring.

1 like