WristCandy

Goeie tent en vent👍

13 likes

Zeer prettige ervaring met Jeroen van Wristcandy, snelle communicatie, komt afspraken na en een grote passie voor horloges. Een aanrader en adres waar ik zeker nog zaken mee zal doen in de toekomst!

3 likes

Goede ervaring met Jeroen @Triplock , eveneens een horloge liefhebber die ook goed weet wat er in de markt aangeboden wordt. Ik zou niet schromen nogmaals een horloge bij hem aan te schaffen. Gewoon prima service!

2 likes

Deze week een zeer prettige deal met een Tudor Pelagos 25500tn Two liner gemaakt met @Triplock. Zeer prettige en vriendelijke communicatie en afhandeling. Horloge was zeer goed verpakt met een leuke extra verrassing in de doos. Horloge was zoals beloofd. Zeker een aanrader! Until next time! :sunglasses::+1:


2 likes

Horloge gekocht bij www.wristcandy.nl.
Horloge is in topstaat. Prettig contact, klantvriendelijk en uiteraard is @WristCandy een echte liefhebber met verstand van zaken.

Dank Jeroen!

2 likes

Het was een zeer aangename kennismaking met Jeroen aka @WristCandy . Ik heb hem leren kennen als super enthousiast en een echte horlogeliefhebber.
We zijn vrij snel over de mail tot een mooi akkoord gekomen voor beide partijen. En een paar uren later zaten we al samen voor de afhandeling. Topper!

1 like

Vandaag wederom een prima deal gesloten met Jeroen de drijvende kracht achter de website.
Vriendelijke vent, lekkere koffie(al had ik water😂), prima prijzen en verstand van zaken.
Het was niet de eerste maar ook niet de laatste keer. Tot snel!

2 likes

Prettige deal met @Wristcandy gedaan.
Jeroen heeft mijn horloge in consignatie verkocht. Perfect verlopen service. Jeroen houdt je goed op de hoogte en geeft continu updates… dan bedoel ik van 5:30u in de ochtend tot 1:00 in de nacht :smiley: Jeroen jonge; slaap jij überhaupt wel een beetje? :wink:

3 likes

Is alweer een tijdje terug. Maar aangezien ik hier nu mag reageren. Een met terug werkende kracht thumps up​:+1::+1::+1:. Voor Jeroen a.k.a. @WristCandy . Zeer vriendelijke en vooral eerlijke handelaar heel netjes met zijn inruil prijs. Voor mij een echte aanrader.

1 like

Strakke ruil met Jeroen gedaan! Mooie deal en dito horloge👍

1 like

Alles TOP geregeld door Jeroen. Horloge in exacte nette staat zoals omschreven en eerlijke prijs /inruilprijs.
Jeroen. Bedankt en tot de volgende met dat kroontje😅

1 like

Vandaag een mooie ruildeal bij Jeroen gedaan. Een allerhartelijkste ontvangst en een uitstekende communicatie. Keep up the good work Jeroen en tot een volgende keer!

1 like

Een kleine deal gedaan met Jeroen en alles is naar wens verlopen zoals het hoort :ok_hand:

1 like

Zeer prettig gehandeld met Jeroen @WristCandy ! Mijn horloge verkocht aan marktconforme prijs, en hij had een horloge gesourced dat ik al lang eens wou proberen. Het horloge viel me uiteindelijk wat tegen, waarna Jeroen zelf voorstelde om ‘m terug te nemen. Kijk, dat vind ik service. En fijn met je klanten omgaan. Jeroen denkt op de lange termijn en niet in functie van ‘quick wins’.

Iemand die je kan vertrouwen!

1 like

Met volle tevredenheid een ruildeal gesloten met Jeroen. Daarnaast was het ook nog eens gewoon gezellig. Wat wil je nog meer bij een horlogedeal?! Tot een volgende keer :+1: Aanrader.

1 like

Vorige week weer goed kunnen slagen bij Jeroen. Zoals ook eerder een hele prettige communicatie en een allervriendelijkste ontvangst! Het is een eindje rijden, maar dan heb je ook wat ;-).
Jeroen, heel graag tot een volgende keer!

3 likes

Apart horloge gescoord @WristCandy! Mooie klok, goed beschreven en met 10 banden in alle kleuren van de :rainbow:.
Jeroen bedankt weer👍

1 like

Net weer een zeer leuke deal beklonken met Jeroen aka @WristCandy ! Top kerel! :muscle:

1 like

Zeer aangename deal gedaan met @WristCandy
Duidelijke communicatie, zeer snelle deal.
Topper die Jeroen :+1:

1 like

Tot nu toe een aantal keer klant geweest van Jeroen.

Altijd snelle, duidelijke en vriendelijke communicatie. Daarnaast zeer duidelijke foto’s in hoge kwaliteit.

Bij afhalen een gezellige babbel over horloges, een vertrouwd informeel gevoel!

En niet onbelangrijk, een zeer nette prijs.

:star: :star: :star: :star: :star:

3 likes