WristCandy

Op 4 august heel erg prettig en gezellig zaken doen met Jeroen

Ik had nooit een klik gehad met een 2016 Omega De Ville tot ik Wristcandy.nl ontdekte. Ik heb de Omega kunnen inruilen tegen een horloge dat mij veel meer aanspreekt. Ik ben nu de zeer gelukkige bezitter van een nieuwe nog in de stickers en ongedragen Tudor Pelagos 25600TB.

Helemaal top!

9 likes

Prachtige Omega Seamaster gekocht bij Jeroen @WristCandy !

Hier kan je met een gerust hart een horloge kopen!

100% Top!

8 likes

Vandaag weer zaken gedaan met Jeroen. Jeroen blijft een top kerel. Fair, betrouwbaar en kennis van zaken. Daarnaast ook echt passie voor horloges. Thanks!

2 likes

Deze man is zo goed dat hij maar liefst drie topics heeft! :slight_smile:

Zojuist een zeer fijne “transactie” met @WristCandy achter de rug. Waarom fijn? Vriendelijk, correct en snel betaald. Zo hoort het! Zeker een aanrader!

2 likes

Een tijdje geleden mijn eerste echte horloge gekocht bij Jeroen
Alles was perfect
Nog steeds very happy

1 like

Net een OP met een lief kleurtje overgenomen van Jeroen. Was weer gezellig, en - nog belangrijker - eindelijk voldoende uitgegeven om aanspraak te maken op de pet.

Tot volgende keer :+1:

3 likes

Hele sympathieke en humorvolle ruildeal met Jeroen aka @WristCandy!
Geeft de burger moed voor 2021, bedankt!!!
:ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:.

1 like

Vandaag wederom een uitstekende aankoopervaring gehad met @WristCandy
Altijd leuk en gezellig om de afhandeling face to face te doen bij Jeroen. Wat een topper. Thanks maar weer :star::star::star::star::star: Zeker aan te raden :ok_hand:t2:

1 like

Deal gedaan met @WristCandy en alles vlot en correct verlopen, zeker een aanrader :+1: :+1: :+1:

1 like

Dit weekend bij Jeroen @WristCandy langs gegaan om mijn horloge op te halen. Het voelde als thuiskomen! Direct een kop koffie aangeboden met een leuke babbel bij. Het horloge was zoals beschreven (perfecte staat!) Kreeg nog wat goodies mee wat altijd leuk is.
Jeroen is een topper waar je met een gerust hart terecht kunt. Tot de volgende!

4 likes

Vandaag een splinternieuwe Yachtmaster two tone everose, chocolate dial overgenomen van Jeroen @WristCandy. Gisteravond contact via app en vandaag heeft Jeroen het bij ons thuis afgeleverd.

Superprijs en dito service. Alles zoals afgesproken.

Prettig om kennis gemaakt te hebben, we hebben ongeveer twee uur lang over horloges gesproken. Was heel gezellig

:+1:

7 likes

Gisteren een geweldig leuke deal gedaan met @WristCandy!
En de horloges waren maar bijzaak…:wink:
De beleving is belangrijk dan het product (want dat is al piekfijn in orde) en dat weet Jeroen maar al te goed!
Thanks, Jeroen!:+1::+1::facepunch:

3 likes

Na een eerdere uiterst positieve ervaring met Jeroen (@WristCandy) ditmaal alweer een grote blij! Het gekochte horloge is helemaal conform verwachting. De prettige communicatie en de ‘formele afwikkeling’ waren weer verrassend fris, zoals het heurt. Voor herhaling vatbaar.

Gaaf hè… @WristCandy! :sunglasses:

Dank je wel Jeroen, ook voor de fraaie Seiko SPB149. :ok_hand:

4 likes

Graag gedaan!! Tot de volgende :stuck_out_tongue_winking_eye::watch:

2 likes

Thanks voor de mooie deal! Ik denk niet dat Jeroen nog toelichting nodig heeft, maar het was weer een topper!

2 likes

Met heel veel plezier zakengedaan met Jeroen van @WristCandy

Communicatie erg helder, snel een goede deal gemaakt en het versturen ging snel.

Absolute aanrader!

1 like

Beter laat dan nooit … in januari erg prettig en vlot zaken gedaan met @WristCandy.
Any time again, aanrader!

Kan het zijn dat mijn ervaring met Jeroen @WristCandy in dit topic verwijderd is? Ik zou zweren dat ik al een keer een review geschreven heb. Ik vat het even kort samen.

In het afgelopen half jaar heb ik twee maal zaken gedaan met @WristCandy en beide keren waren bijzonder positief. Buiten het feit dat ik de trip(lock) graag maak naar Tholen, is het ook gewoon gezellig op het “kantoor” van Jeroen. Daarnaast delen wij niet alleen de horlogehobby, maar ook andere hobby’s waar we graag over praten. Tenslotte zijn de horloges en de prijzen gewoon uitstekend, net als de service en de communicatie. Warm aanbevolen dus! :blush: :+1:

Nee, staat hier:

https://www.horlogeforum.nl/t/wristcandy-nl/212989/30

@Jur samenvoegen?

1 like

Ga ik op een verregende zondagmiddag weer een keertje doen. Is nogal een klus en als ik er meer doe, gaat het makkelijker (-:

1 like