Wristshot van de Sub

Toch nog even een wristshot van m’n Subje:

Groeten, Tom Vreeken.

Hij staat je goed. VOelt toch wel beter dan die Aplha toch? :wink:

Prachtig exemplaar! Ik kan me voorstellen dat je hem niet meer af wil doen.
Hoe voelt het verschil met de alpha nou? 133x beter?

Groeten,

Martin

Potdomme, wat ben ik jaloers…zoiets zou ik ook wel willen winnen! Mooi horloge.

Natuurlijk voelt het beter, maar 's avonds met het afdrogen van de afwas merk ik toch eigenlijk geen verschil;), ofwel: hoe snel lijkt zo’n prachtig horloge toch ook weer gewoon :D. Maar als je dan weer kijkt hoe laat het is…:)!

Groeten, Tom Vreeken.

pachtig tom staat je heel erg goed ik denk dat jij de terechte winnaar bent van dit pracht exemplaar veel plezier ermee en veel luister en klokplezier gr hans

Mijn beste,

Ja eerlijk is eerlijk, het geluk straalt er vanaf.
En dat niet alleen betreffende deze foto. Ook je eerdere posten getuigden van oprechte blijdschap.

En dat is toch waar het voor een belangrijk gedeelte om gaat binnen de gelederen van onze horloge-passie.
Je één voelen met dit prachtig stuk techniek. Er helemaal in opgaan; er over lezen, schrijven, knippen en plakken. “Ja er zelfs de afwas mee doen” :smiley: :D.

Of zoals ons mede forumlid ’Freddy’ dit typeert, “Mijn horloge is een verlengstuk van mezelf”.
En zo is het natuurlijk ook!! Een uiting van goede smaak, interesse, gevoel en karakter binnen handbereik hebben. Dat kan niet anders betekenen dan dat het de mens een ‘goed, gelukkig en voldaan gevoel moet geven‘. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Dit mooie horloge heeft een goede eigenaar gevonden! Eén die apetrots is en dat is altijd leuk om te horen!

Koester dit mooie horloge!

Groet,

Paul
Leeuwarden

super, staat klasse, ontzettend veel draagplezier.
john

hij is heel mooi tom… veel plezier ermee

gr

klaas

Tom, het moet gezegd: wat heb je hier een prachtklok mee aan je pols!! (tu)

Not bad, not bad at all!!! :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Knappe klok! Echt fraai! Geniet ervan!